تریلر فیلم F1 منتشر شد

تریلر فیلم F1 اثر هیجان‌انگیز مسابقات فرمول یک با هنرمندی «برد پیت» به طور رسمی منتشر شد و به زودی در سینماها اکران می‌شود.

تریلر F1 با بازی «برد پیت» منتشر شد. این فیلم که محصول سرویس استریم اپل است، موضوعی حول‌محور مسابقات فرمول یک دارد و در آن «دامسون ادریس» نیز ایفای نقش می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر فیلم F1

داستان فیلم در مورد شخصیت «سانی هیز»، راننده سابق فرمول یک (با بازی برد پیت) می‌چرخد که به دنیای این ورزش هیجان‌انگیز بر می‌گردد. او در تیم تازه‌کاری به نام APXGP به عنوان هم‌تیمی و مربی راننده‌ی جوان و تازه‌کار «جاشوا پیرس» (با بازی «ادریس») فعالیت می‌کند. بازیگران دیگری نظیر «کری کاندن»، «خاویر باردم»، «توبیاس منزیس»، نیز در این فیلم، حضور دارند.

قسمت‌هایی از فیلم F1 در رویدادهای واقعی فرمول یک، از جمله مسابقات گرندپری بریتانیا سال گذشته، فیلمبرداری شده است. طبق توییتی از حساب رسمی فرمول یک، در گرندپری بریتانیا که در تاریخ 7 ژوئیه 2024 (17 تیر 1403) برگزار می‌شود، نگاهی ویژه به این فیلم خواهیم داشت. همچنین «برد پیت» و «دامسون ادریس» برای فیلمبرداری، رانندگی با خودروهای مسابقه را نیز تجربه کرده‌اند.

«لوئیس همیلتون»، راننده‌ی پرافتخار فرمول یک، در بخش فیلمنامه‌نویسی، مشارکت داشته است. کارگردانی این اثر برعهده‌ی «جوزف کوزینسکی»، تهیه‌کنندگان فیلم نیز «برد پیت»، «لوئیس همیلتون»، «جری بروکهایمر» و «چاد عمان» هستند. این فیلم با همکاری نزدیک با فدراسیون جهانی اتومبیل‌رانی (FIA) ساخته شده است. «ارن کروگر» نیز، نویسندگی فیلمنامه را برعهده داشته است.

اکران فیلم F1 در سینماهای جهان توسط کمپانی «Warner Bros. Pictures» به صورت بین‌المللی در تاریخ 25 ژوئن 2025 (4 تیر 1404) و در آمریکای شمالی در تاریخ 27 ژوئن 2025 (6 تیر 1404) برنامه‌ریزی شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم F1 چیست؟  آیا شما از طرفداران فیلم های هیجان انگیز هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :