تریلر فیلم Companion منتشر شد

تریلر فیلم Companion منتشر شد و این فیلم علمی تخیلی و ترسناک در ژانویه 2025 (دی 1403) به‌صورت اختصاصی در سینماها اکران می‌شود.

فیلم سینمایی Companion ساخته کمپانی‌های «WB» و «New Line Cinema» و تهیه‌کنندگی «زک کرگر» قرار است در تاریخ 10 ژانویه 2025 (20 دی 1403) به‌صورت اختصاصی در سینماها اکران شود. سازندگان این فیلم به شکلی کنایه‌آمیز اعلام کرده‌اند: «استودیویی که فیلم عاشقانه The Notebook را ساخت و خالقان بی‌پروا فیلم Barbarian شما را به تماشای یک داستان عاشقانه جدید دعوت می‌کنند.»


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر فیلم Companion منتشر شد

فیلم Companion با درجه سنی R به دلیل صحنه‌های خشونت شدید، محتوای جنسی و استفاده از زبان ناپسند توسط انجمن سینمایی آمریکا (MPA) رتبه‌بندی شده است.

از بازیگران این فیلم میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سوفی تاچر: بازیگر سریال Yellowjackets و فیلم The Boogeyman
  • روپرت فرند: بازیگر فیلم Separation
  • هاروی گی‌ین: بازیگر سریال What We Do in the Shadows
  • لوکاس گیج: بازیگر سریال You
  • مگان سوری: بازیگر فیلم It Lives Inside
  • جک کواید: بازیگر فیلم Scream و سریال The Boys

«درو هنکاک» برای اولین بار هم فیلم علمی تخیلی و ترسناک Companion کارگردانی می‌کند و هم فیلمنامه این اثر را می‌نویسد. در حال حاضر جزئیات بیشتری از داستان فیلم فاش نشده و باید منتظر ماند و دید چه چیزی برای مخاطبان در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم Companion چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Bloody disgusting

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما