اخبار روز سینما

تریلر فیلم Children Of The Pines منتشر شد

تریلر فیلم Children Of The Pines به کارگردانی «جاشوا مورگان» منتشر شد. این فیلم ترسناک به زودی در تاریخ 18 اکتبر به صورت دیجیتالی عرضه می‌شود.

تریلر رسمی فیلم ترسناک Children Of The Pines به کارگردانی «جاشوا مورگان» و تهیه‌کنندگی «لوکاس آ. فرارا» منتشر شد. این فیلم که اولین اثر بلند «مورگان» است، داستان دختری به نام «رایلی» را روایت می‌کند که در تعطیلات دانشگاه به خانه بازمی‌گردد تا با والدینش آشتی کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر فیلم Children Of The Pines منتشر شد

فیلم با استفاده از فلش‌بک‌هایی، به بینندگان نگاهی به وقایع اخیر زندگی والدین «رایلی» می‌دهد و همراه با او رازهای تاریک خانواده‌اش را کشف می‌کند. موسیقی متن این فیلم توسط «سونه رز واگنر» که پیش‌تر برای فیلم A War نامزد اسکار شده بود، ساخته شده است. از بازیگران اصلی این فیلم می‌توان به «دانیل ج. بومن»، «کلی تاپان»، «واس پروواتاکیس» و «دونا رای آلن» اشاره کرد.

Children Of The Pines تاکنون جوایز متعددی از جمله بهترین فیلم در جشنواره Ice CineFest و بهترین فیلم مهیج در جشنواره فیلم هند-فرانسه را کسب کرده است. این فیلم 94 دقیقه‌ای قرار است در تاریخ 18 اکتبر (27 مهر) به صورت دیجیتالی منتشر شود و به گفته «فرارا»، تجربه‌ای منحصر به فرد و تفکربرانگیز برای طرفداران ژانر ترسناک به ارمغان خواهد آورد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم Children Of The Pines چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Screenrant

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا