تریلر فیلم Brothers منتشر شد

نخستین تریلر فیلم Brothers به کارگردانی «مکس بارباکوف»، به تازگی منتشر شده و «جاش برولین» و «پیتر دینکلیج» در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم قرار است در تاریخ 10 اکتبر 2024 در سینماهای کشور آمریکا منتخب عرضه شود و یک هفته بعد به صورت استریم روی پلتفرم پرایم ویدیو در دسترس قرار گیرد. «برندان فریزر»، «گلن کلوز»، «تایلور پیج»، «ام. اممت والش» و «جنیفر لندون» نیز از دیگر بازیگران این اثر هستند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر فیلم Brothers منتشر شد

تریلر فیلم برادران مشخص کرد که این فیلم حول‌محور دو برادر جنایتکار می‌چرخد که تصمیم می‌گیرند برای آخرین‌بار دست به یک سرقت بزنند و به سفری جاده‌ای پر از هرج و مرج بروند. در تریلر Brothers ، «برولین» با قاطعیت اعلام می‌کند:

من دیگر دزدی نمی‌کنم

و «دینکلیج» در پاسخ می‌گوید:

بیایید این یک بار آخر را دزدی و تقسیم سهم همیدیگه رو کنیم.

کارگردانی این فیلم بر عهده «مکس بارباکوف» بوده و فیلمنامه آن توسط «مکون بلر» نوشته شده است. فیلمنامه فیلم نیز به «اتان کوهن» داده شده است. «برولین»، «دینکلیج»، «اندرو لازار» و «دیوید گینزبرگ» به عنوان تهیه‌کنندگان در این پروژه فعالیت دارند.

«دینکلیج» در مصاحبه‌ای با نشریه Collider درباره منشاء این پروژه توضیح داد:

من و «جاش برولین» نقش برادران را بازی می‌کنیم. اصل داستان این است که ما این ایده را به استودیوها ارائه دادیم چون یکی از دوستان «جاش» به او گفته بود که: تو و «دینکلیج» هر دو دارای سرعای بزرگی هستید و باید در یک فیلم برادر همدیگر باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی همکاری «جاش برولین» و «پیتر دینکلیج» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Hollywood Reaporter

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما