اخبار روز سینما

تریلر فیلم Beast Within منتشر شد

«کیت هرینگتون» امکان دارد شمشیر فولادی والریایی خود را کنار گذاشته باشد، اما تریلر فیلم Beast Within نشان داد که او هنوز کارش با داستان‌پردازی در ژانر فانتزی تمام نشده است.

طبق گزارش اینترتینمنت ویکلی، بازیگر سریال بازی تاج و تخت در تریلر فیلم ترسناک جدید «دیو درون» ظاهر می‌شود. «جان اسنو» (با بازی هرینگتون) از خاندان استارک، در تریلر Beast Within نشان داده شد که با گرگ‌ها متحد می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر فیلم Beast Within منتشر شد

در این فیلم، پس از یک سری اتفاقات عجیب که باعث می‌شود «ویلیو» (کائولین اسپرینگال) زندگی منزوی خانواده‌اش را در یک مجتمع مستحکم در اعماق طبیعت وحشی انگلستان زیر سوال ببرد، او والدینش را در یکی از سفرهای شبانه مخفیانه آن‌ها به قلب جنگل باستانی دنبال می‌کند؛ اما با دیدن اینکه پدرش (هرینگتون) دچار یک تغییر وحشتناک می‌شود، او نیز در راز تاریک اجدادی که آن‌ها به شدت سعی در پنهان کردنش داشتند گرفتار می‌گردد.

تریلر فیلم هیولای درون که قبلاً با عنوان آنچه از ما باقی مانده شناخته می‌شد، رابطه عاشقانه خانوادگی با «ویلیو» و والدینش را به تصویر می‌کشد. شخصیت «هرینگتون» در حالی که یک پدر مهربان است، تبدیل به شخصیتی خشن‌تر می‌شود.

این فیلم همچنین با حضور یک شخصیت دیگر از بازی تاج و تخت، «جیمز کازمو» که نقش فرمانده نگهبانان شب، «جور مورمنت» را بازی می‌کرد، همراه است. او به مادر «ویلیو» (اشلی کامینگز) هشدار می‌دهد که شوهرش برای دخترشان خطرناک خواهد شد. تصاویر تریلر دقیقاً همین را نشان می‌دهند. پدر (با بازی کیت هرینگتون) به یک حیوان وحشی تبدیل می‌شود در حالی که خانواده‌اش وحشت‌زده فرار می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم Beast Within چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Collider

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا