اخبار روز سینما

تریلر فیلم AFRAID منتشر شد

تریلر فیلم AFRAID با هنرمندی «جان چو» و با داستانی بسیار هیجان انگیز، اخیرا منتشر شد و به زودی در ماه آگوست امسال اکران می‌‌شود.

وبسایت «IGN» به صورت اختصاصی تریلر و پوستر جدید فیلم هیجان‌انگیز ترسناک (فیلم AFRAID) از کمپانی‌های «Blum house» و «Columbia Pictures» را منتشر کرده که قرار است از 30 آگوست (9 شهریور) اکران شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر فیلم AFRAID

در فیلم AFRAID، «کوریتیس» (با بازی «جان چو») و خانواده‌اش برای تست یک وسیله خانگی جدید و انقلابی انتخاب می‌شوند. یک دستیار دیجیتالی خانواده به نام «AIA». با ارتقا دادن خانه هوشمند به سطحی بالاتر، «AIA» پس از نصب تمام حسگرها و دوربین‌ها در خانه آن‌ها، به نظر می‌رسد که قادر به انجام هر کاری است.

طبق خلاصه رسمی داستان: او رفتارهای خانواده را یاد می‌گیرد و شروع به پیش‌بینی نیازهای آن‌ها می‌کند و او می‌تواند مطمئن شود که هیچ چیز  و هیچکس، سر راه خانواده‌اش قرار نمی‌گیرد.

تریلر این فیلم را می‌توانید در ادامه مطلب مشاهده کنید:

 

علاوه بر «جان چو»، بازیگران این فیلم شامل «کاترین واترستون»، «هاوانا رز لیو»، «لوکیتا ماکسول» به همراه «دیوید دستمالچیان» و «کیت کارادین» هستند. قبلا این فیلم ترسناک با عنوان آن‌ها گوش می‌دهند (THEY LISTEN) شناخته می‌شد.

نویسنده و کارگردان این فیلم «کریس ویتز» است که از آثار او می‌توان به قطب‌نمای طلایی، دربارهٔ یک پسر، حماسه گرگ‌ومیش: ماه نو و عملیات نهایی اشاره کرد.

این فیلم به زودی در 30 آگوست (9 شهریور) به پرده سینما خواهد رفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم AFRAID چیست؟ آیا شما از طرفداران فیلم های جدید هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا