اخبار روز سینما

تریلر فیلم A Complete Unknown منتشر شد

تریلر فیلم A Complete Unknown با بازی تیموتی شالامی در نقش باب دیلن منتشر شد که در آن او آهنگ “A Hard Rain’s a-Gonna Fall” را اجرا می‌کند.

هواداران «جیمز منگولد» و «باب دیلن»، منتظر باشید، تریلر فیلم یک ناشناخته کامل با بازی «تیموتی شالامی» در نقش اسطوره موسیقی فولک، بالاخره منتشر شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر فیلم A Complete Unknown منتشر شد

این فیلم که توسط «منگولد» و «جی کاکس» نوشته شده، به سال‌های اولیه زندگی «دیلن» در شهر نیویورک می‌پردازد و به نقطه عطفی در سال 1965 می‌رسد، زمانی که او در جشنواره فولک نیوپورت به گیتار الکتریک روی آورد.

در تریلر، «شالامی» را در حال قدم زدن در خیابان‌های منهتن و گذر از مکان‌های مورد علاقه «دیلن» مانند کافه Wha؟ و هتل چلسی می‌بینیم. او همچنین اجرای قدرتمندی از آهنگ اعتراضی مشهور «دیلن» در سال 1963 به نام A Hard Rain’s a-Gonna Fall ارائه می‌دهد.

به نظر می‌رسد که فیلم همچنین به یک مثلث عشقی بین «دیلن»، «جوآن بائز» (با بازی مونیکا باربارو) و «سارا جونز» (با بازی سیلوی روسو) می‌پردازد. «سارا جونز» شخصیتی خیالی به نظر می‌رسد که ظاهراً برگرفته از «سوز روتولو»، دوست دختر آن زمان «دیلن» است که روی جلد آلبوم The Freewheelin Bob Dylan ظاهر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم A Complete Unknown چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Variety

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا