اخبار روز سینما

تریلر فیلم ترسناک Iron Lung منتشر شد!

به تازگی تریلر فیلم ترسناک Iron Lung منتشر شد. در ادامه این مطلب می توانید تیزر لایو اکشن بازی ترسناک Iron Lung را مشاهده کنید.

آهن ریه آهن ریه آهن ریه آهن ریه ریه آهن ریه نوشته است. او کارگردانی این فیلم را نیز بر عهده دارد. به گزارش ددلاین، جزئیات داستان فیلم هنوز مشخص نیست، اما کارولین رز کاپلان نیرز در نرز د اینی خواهد کرد. در ادامه به شرح فیلم ترسناک Iron Lung می‌پردازیم.

Mark ‘Markiplier’ Fischbach یکی از برجسته‌ترین تولیدکنندگان YouTube است. مارک در طول یک دهه فعالیت خود در سایت، بیش از 34 میلیون دنبال کننده داشته اند اسرتی حلی د نقشی ساخته که یکی از آنها نامزد جایزه امی شد.

تریلر فیلم ترسناک Iron Lung

تریلر فیلم ترسناک ریه آهنی

بازی Iron Lung به دنبال یک خلافکار است که پس از ناپدید شدن تمام سیارات و خورشید نت در پی یک رویداد فاجعه‌آمیز، وظیفه‌ای دارد که از خون را در یک ماه بی‌حادال ص. اکنون، به نظر می‌رسد که Markiplier در حال ایجاد اقتباس خاص خود از این بازی ویدیویی برای بازی است.

مارک در مصاحبه‌ای با ورایتی فاش کرد که او در حال نویسندگی، کارگردانی و بازی در این یک پخش زنده این دوشنبه ادعا کرد که در اجرای یک سکانس برای این فیلم حتی کمرآ آ ت. در زمان نوشتن این مطلب، تاریخ انتشار فیلم Iron Lung هنوز اعلام نشده است.

شرح فیلم ترسناک Iron Lung

در 21 آوریل 2023، مارک اولین تریلر فیلم خود را منتشر کرد. در این کلیپ کوتاه، دوربین از داخل زیردریایی از بازی، با گرافیک تیره و تابه سد 1 واقعی از همان زیردریایی تغییر می‌کند.

در ادامه می‌توانید تیزر لایو اکشن بازی ترسناک Iron Lung را در یوتیوب مشاهده کنید:


بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا