اخبار روز سینما

تریلر فصل چهارم سریال Superman & Lois منتشر شد

شبکه CW، چندی پیش تریلر فصل چهارم سریال Superman & Lois را منتشر و تایید کرد که فصل نهایی داستان مرگ سوپرمن را اقتباس خواهند کرد.

حالا که تریلر کامل منتشر شده است (هرچند به نظر می‌رسد نسخه طولانی‌تر آن قرار است این آخر هفته در SDCC پخش شود) و این فیلم نشان می‌دهد که مرد پولادین (تایلر هوچلین) خیلی زود خداحافظی خواهد کرد و «لوئیس» (الیزابت تولوچ) و پسرانش را برای جمع کردن تکه‌ها تنها خواهد گذاشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر فصل چهارم سریال Superman & Lois منتشر شد

به نظر می‌رسد «جردن» (الکس گارفین) برای پر کردن جای خالی پدر افسانه‌ای خود تلاش خواهد کرد، اما آیا او می‌تواند با «لکس لوثر» (مایکل کادلیتز) مقابله کند؟ تریلر فصل 4 سوپرمن و لوئیس همچنین نشان می‌دهد که «دوومزدی» ممکن است هنوز یک تهدید باشد که این تغییر از کمیک خواهد بود، زیرا سوپرمن قبل از تسلیم شدن در برابر جراحاتش، دشمن خود را خنثی می‌کند.

طرفداران فکر می‌کردند که تنها زمانی خبر لغو سوپرمن و لوئیس منتشر می‌شود که «جیمز گان» و «پیتر سافران» به عنوان هم‌رئیسان DCU جدید انتخاب شدند؛ اما CW اواخر سال گذشته اعلام کرد که این درام محبوب بر اساس کمیک‌های DC پس از فصل چهارم به پایان می‌رسد.

پایان یافتن سوپرمن و لوئیس پایان دوره‌ای برای Arrowverse یا همان CWverse تولید شده توسط گرگ برلانتی است که در سال 2012 با سریال Arrow آغاز شد.

سوپرمن و لوئیس برای یک پخش ویژه با طول یک فیلم در روز پنجشنبه، 17 اکتبر 2024 (27 مهر 1403) ساعت 8 بعد از ظهر به وقت شرق آمریکا بازمی‌گردد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال سوپرمن و لوئیس چیست؟ آیا این سریال را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Comick Book Movie

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا