اخبار روز سینما

تریلر فصل دوم سریال Tulsa King منتشر شد

پارامونت+ (Paramount+) تریلر فصل دوم سریال Tulsa King (پادشاه تولسا) با بازی سیلوستر استالونه (Sylvester Stallone) را منتشر کرده است.

«پارامونت+» تاریخ پخش فصل دوم پادشاه تولسا با بازی سیلوستر استالونه را برای اواخر تابستان اعلام کرده است. این سریال در روز یکشنبه، 15 سپتامبر 2024 (25 شهریور 1403) در ایالات متحده و کانادا و در بازارهای بین‌المللی «پارامونت+» از 16 سپتامبر (26 شهریور) پخش خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر فصل دوم سریال Tulsa King

در این تریلر، «استالونه» در نقش «دوایت» دیده می‌شود که به گسترش امپراتوری جنایی خود در تولسا ادامه می‌دهد. بر اساس خلاصه داستان رسمی فصل دوم، درست زمانی که «دوایت» و گروهش جای خود را پیدا می‌کنند، متوجه می‌شوند که آن‌ها تنها کسانی نیستند که قصد تصاحب این منطقه را دارند.

با تهدیدهایی از سوی مافیاهای شهر کانزاس و یک تاجر محلی بسیار قدرتمند، «دوایت» تلاش می‌کند خانواده و گروهش را ایمن نگه دارد و در عین حال به تمام امورش رسیدگی کند. علاوه بر این، او هنوز کارهای ناتمامی در نیویورک دارد.

تریلر فصل دوم سریال پادشاه تولسا را مشاهده کنید:

از دیگر بازیگران سریال پادشاه تولسا می‌توان به «مارتین استار»، «جی ویل»، «مکس کاسلا»، «وینسنت پیازا»، «تاتیانا زاپاردین»، «آنا‌بلا شیوورا»، «نیل مک‌دونا»، «فرانک گریلو»، «دومنیک لومباردوزی»، «آندریا ساوج»، «گرت هدلند» و «دانا دلانی» اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فصل دوم سریال Tulsa King چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا