اخبار روز سینما

تریلر فصل دوم سریال The Walking Dead: Daryl Dixon منتشر شد

به تازگی در پنل شبکه AMC در کامیک کان، تریلر فصل دوم سریال The Walking Dead: Daryl Dixon (سریال مردگان متحرک: دریل دیکسون) منتشر شد.

سریال مردگان متحرک: دریل دیکسون قبل از انتشار فصل دوم، برای فصل سوم در شبکه «AMC» تمدید شد. این اعلامیه در کامیک کان سن دیگو انجام شد. این سریال اسپین‌آف در اسپانیا تولید و فیلمبرداری می‌شود و تولید آن در مادرید و فیلمبرداری گسترده در مناطق گالیسیا، آراگون، کاتالونیا و والنسیا برنامه‌ریزی شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر فصل دوم سریال The Walking Dead: Daryl Dixon

«نورمن ریداس»، «ملیسا مک‌براید»، «لوئیس پوچ اسکیگلیوزی» به همراه «دیوید زاب»، تهیه‌کننده و کارگردان و «گرگ نیکوترو»، کارگردان و تهیه‌کننده اجرایی، برای پیش‌نمایش فصل دوم The Walking Dead: Daryl Dixon در سالن حضور داشتند.

«ریداس» در فصل دوم با همبازی سابق خود در سریال مردگان متحرک، «مک‌براید»، دوباره همبازی می‌شود که قرار است در تاریخ 29 سپتامبر (8 مهر 1403)، از شبکه «AMC» و «AMC+» پخش شود.

تریلر The Walking Dead: Daryl Dixon را مشاهده کنید:

«ریداس» در طول پنل گفت:

نمی‌توانستم منتظر حضور «ملیسا» باشم. ما دو نفر شریک جرم هستیم.

توضیحات رسمی فصل دوم نشان می‌دهد که «هر دو با شیاطین قدیمی روبرو می‌شوند، در حالی که او برای پیدا کردن دوستش می‌جنگد و با تصمیم خود برای ماندن در فرانسه دست و پنجه نرم می‌کند که باعث ایجاد تنش در لانه می‌شود.

در مورد فصل سوم، «کارول» و «دریل» سفر خود را به خانه و عزیزانشان ادامه خواهند داد. در حالی که آن‌ها برای پیدا کردن راه بازگشت تلاش می‌کنند، مسیر آن‌ها را دورتر می‌برد و به سرزمین‌های دوردست با شرایط همیشه در حال تغییر و ناآشنا رو به رو خواهند شد؛ زیرا آن‌ها اثرات مختلف آخرالزمان زامبی‌ها را مشاهده می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال The Walking Dead: Daryl Dixon چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا