تریلر فصل دوم سریال Shrinking منتشر شد

به تازگی تریلر فصل دوم سریال Shrinking (روان درمانی) که ژانر کمدی و درام دارد منتشر شد و به همراه آن تاریخ انتشار مجموعه نیز اعلام گردید.

در اولین تریلر از فصل دوم این سریال که دو قسمت اول آن 16 اکتبر 2024 (25 مهر 1403) منتشر می‌شود، «هریسون فورد» و «جیسون سیگل» همچنان به بیماران خود در زمینه مدیریت زندگی، عشق و غم کمک می‌کنند، در حالی که خودشان نیز با همین مسائل درگیر هستند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر فصل دوم سریال Shrinking

Shrinking داستان تراپیستی به نام «جیمی» (با بازی سیگل) را دنبال می‌کند که پس از فوت همسرش در حال سوگواری است و شروع به زیر پا گذاشتن قوانین می‌کند و به مراجعینش دقیقاً همان چیزی را که فکر می‌کند، می‌گوید. او با نادیده گرفتن آموزش‌ها و اصول اخلاقی‌اش، تغییرات بزرگی در زندگی دیگران ایجاد می‌کند و همچنین زندگی خودش دستخوش تغییراتی می‌شود.

در فصل دوم، «جیمی» تلاش می‌کند ارتباط خود با دخترش «آلیس» (با بازی لوکیتا مکسول) را احیا کند، در حالی که همچنان با غم از دست دادن همسرش مواجه است. از سوی دیگر، دکتر «پل رودز» (با بازی هریسون فورد) با تشخیص بیماری پارکینسون کنار می‌آید و در همین حین با دکتر «جولی بارام» (با بازی وندی مالیک)، متخصص مغز و اعصابش، وارد رابطه‌ای عاشقانه می‌شود.

تریلر فصل دوم سریال روان درمانی را مشاهده کنید:

این سریال توسط «بیل لارنس»، «برت گلدشتاین» و «جیسون سیگل» ساخته شده و بازیگرانی چون «کریستا میلر»، «جسیکا ویلیامز»، «لوک تنی»، «مایکل اوری» و «تد مک‌گینلی» در آن حضور دارند. «گلدشتاین» در فصل دوم به عنوان بازیگر مهمان ویژه ظاهر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فصل دوم سریال Shrinking چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما