اخبار روز سینما

انتشار تریلر فیلم Aquaman 2 توسط اسکرین کالچر! / اکران Aquaman 2 در 20 دسامبر 2023!

فیلم آکوامن و پادشاهی گمشده (Aquaman and the Lost Kingdom) یک فیلم ابرقهرمانی است براساس یکی از شخصیت آکوامن از کتاب‌های کمیک دی‌سی است. این اثر پانزدهمین فیلمی است که در دنیای توسعه‌یافته‌ی دی‌سی روایت خواهد شد.

حالا که فاز دیگری از دی سی در حال ساخت است و فیلم های قدیمی کم کم رو به اتمام است تریلر لو رفته فیلم Aquaman 2 توسط اسکرین کالچر منتشر شد.

آکوامن و پادشاهی گمشده یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی است که بر اساس شخصیت آکوامن از دی سی کامیکس ساخته شده است. این فیلم توسط استودیو  دی سی، شرکت سافران و هیولای اتمی تولید شده و توسط برادران وارنر پیکچرز برای توزیع درنظر گرفته شده است.

تریلر لو رفته از بازی Aquaman 2 منتشر شد

این فیلم به کارگردانی جیمز وان بر اساس فیلمنامه ای از دیوید لزلی جانسون-مک گلدریک، جیسون موموآ، امبر هرد،  امبر هرد، ویلم دفو، پاتریک ویلسون، دولف لاندگرن، یحیی عبدالمتین دوم، تموئرا موریسون و نیکول کیدمن در نقش آکوامن ایفای نقش می کنند.

آکوامن ساخته جیمز وان تنها فیلم DCEU است که بیش از یک میلیارد دلار در سراسر جهان فروخته است. در طول ساخت اولین فیلم، موموآ داستانی برای دنباله Aquaman ساخت. وان نمی خواست دنباله را عجله کند، اما موافقت کرد که در ژانویه 2019 بر توسعه نظارت کند. جانسون-مک گلدریک یک ماه بعد برای نوشتن فیلمنامه قرارداد امضا کرد و وان در آگوست 2020 کارگردانی آن را تایید کرد.

ویدیوی لو رفته از اولین تریلر Aquaman 2

Aquaman and the Lost Kingdom پس از چندین تاخیر به دلیل همه‌گیری COVID-19 و مشکلات پس از تولید، در تاریخ 20 دسامبر 2023 اکران خواهد شد. این فیلم به عنوان دنباله فیلم Sony Ghostbusters: After Death که قرار است در همان روز اکران شود، وارد فصل تعطیلات می شود.

با این حال، احتمال تاخیر در ساخت فیلم به دلیل اعتصابات WGA و SAG وجود دارد. این فیلم قبلاً قرار بود یک سال پیش در 16 دسامبر 2022 اکران شود، اما تا 17 مارس 2023 به تعویق افتاد. این فیلم بعداً به 25 دسامبر 2023 یعنی چند روز قبل از تاریخ اکران فعلی آن به تعویق افتاد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا