اخبار روز سینما

تریلر سریال Star Wars: Skeleton Crew منتشر شد

دیزنی پلاس تریلر سریال Star Wars: Skeleton Crew ، یک سریال تلویزیونی با بازی «جود لاو» که در 3 دسامبر 2024 (13 آذر 1403) منتشر خواهد شد را منتشر کرد.

این سریال چهار کودک را دنبال می‌کند که توسط «کابوت-کانیرز»، «کیریانا کراتر»، «رابرت تیموتی اسمیت» و «رایان کیرا آرمسترانگ» بازی می‌شوند و کشف عجیبی در سیاره خود انجام می‌دهند که معتقدند یک معبد جدای گمشده است.

بچه‌ها در کهکشان گم می‌شوند و خود را در یک ماجراجویی می‌یابند، جایی که با شخصیت «لاو»، «جود نا ناود»، یک شخصیت مرموز که می‌تواند نیروی را فرماندهی کند، اما ممکن است آن چیزی نباشد که به نظر می‌رسد، روبرو می‌شوند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر سریال Star Wars: Skeleton Crew منتشر شد

«جود لاو» روز جمعه در ارائه برنامه آینده دیزنی در نمایشگاه D23، تریلر سریال جدید جنگ ستارگان را ارائه کرد. این بازیگر این سریال را یک داستان ماجراجویی جاودانه در روح داستان‌های بلوغ امبلین دهه 80 مانند گوئنیز و ای‌تی نامید و گفت که این تریلر قطعا یادآور شگفتی درخشان «اسپیلبرگی» این فیلم‌ها است.

در جشن جنگ ستارگان 2022، «دیو فلینی» تأکید کرد که اگرچه این سریال روی گروهی از کودکان متمرکز است، اما فقط برای کودکان نیست. «دیو فلینی» با طعنه گفت:

آن‌ها دوست دارند بگویند که این سریال به اندازه جنگ‌های کلون برای کودکان است و من می‌گویم خب، ما سر مردم را در جنگ‌های کلون قطع کردیم، بنابراین مطمئن نیستم که این معیاری باشد که شما به دنبال آن باشید.

در جشن جنگ ستارگان امسال، «لاو» در مورد اینکه پیوستن به کهکشان جنگ ستارگان چگونه بوده است، نظر مشابهی داشت. «لاو» گفت:

صادقانه بگویم… من وقتی 6 ساله بودم که این کهکشان، این دنیا مرا گرفت و ذهنم را منفجر کرد. احساس می‌کنم از آن زمان تاکنون در حال آماده‌سازی بوده‌ام؛ بنابراین بسیار لذت‌بخش است.

«جان واتس» و «کریس فورد» این سریال را خلق کردند و «فلینی» و «جان فاورو»، تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی دنیای جدید جنگ ستارگان دیزنی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Variety

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا