تریلر سریال Money Heist منتشر شد

در رویداد جهانی TUDUM در برزیل، نتفلیکس برنامه‌های آینده‌اش را به اشتراک گذاشت و تیزر سریال مورد انتظار خود، Berlin، را منتشر کرد که قرار است در اواخر سال جاری منتشر شود. در این سریال که پیش درآمدی بر سریال Money Heist است، پدرو آلونسو در نقش آندرس د فونولوسا یا برلین بازگشته است. بازیگران دیگری که در این سریال حضور دارند عبارتند از: میشل جنر در نقش کیلا، بگونا وارگاس در نقش کامرون، خولیو پنیا در نقش روی، تریستان اولوا در نقش دامیان و جوئل سانچز در نقش بروس.

همانطور که در هر پیش درآمدی اتفاق می‌افتد، با پیشرفت سریال، بیشترین شانس برای حضور شخصیت‌های جدید وجود دارد. الکس پینا، دیوید اولیوا، دیوید باروکال و استر مارتینز لوباتو نویسندگان این سریال هستند.

سریال Money Heist یک پدیده برای نتفلیکس بود. این سریال ابتدا در شبکه Antena 3 در اسپانیا پخش شده و بعد از آن برای توزیع بین المللی روی پلتفرم استریم نتفلیکس خریداری شد. آخرین قسمت این سریال در دسامبر ۲۰۲۱ منتشر شد و در هفته اول بیش از ۱۹۰ میلیون ساعت تماشا داشت.

سریال Money Heist به خاطر پلات، داستان، طنز و شخصیت‌هایش مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. این سریال با نام La Casa de Papel نیز شناخته می‌شود و مخاطبان را در سراسر جهان به خود جذب کرد و به یک پدیده جهانی تبدیل شد. این سریال به خاطر خط داستانی گیرا و پیچیده‌اش متمایز بود که داستان گروهی از خلافکاران را به تحت هدایت مغز متفکری به نام «پروفسور» نشان می‌دهد که دزدی دقیقی را در ضرابخانه سلطنتی اسپانیا و بعداً بانک اسپانیا انجام می‌دهند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما