تریلر سریال A Man on the Inside منتشر شد

سرویس استریم نتفلیکس، چندی پیش به صورت رسمی تریلر سریال A Man on the Inside و تاریخ اکران و انتشار آنلاین و دیجیتالی این فیلم را منتشر کرد.

در سریال جدید نتفلیکس با عنوان A Man on the Inside، «استفانی بیاتریز» در نقش «دیدی»، مدیر خانه سالمندان پاسیفیک ویو، بازی خواهد کرد. او در تریلر A Man on the Inside می‌گوید:

من بلد نیستم جاسوس باشم، اما این کار برای من خوب است، باعث می‌شود احساس مفید بودن کنم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر سریال A Man on the Inside منتشر شد

فیلم مرد تودار یک داستان اقتباسی از مستند تحسین‌شده مامور مخفی اثر «مایته آلبردی» است که در تاریخ 21 نوامبر 2024 (1 آذر 1403) در نتفلیکس عرضه می‌شود. این سریال کمدی در قالب هشت اپیزود نیم‌ساعته تولید شده و قرار است در ماه نوامبر به نمایش درآید.

مرد تودار برگرفته از مستند تحسین‌شده و نامزد اسکار مأمور مخفی (The Mole Agent) است و ماجرای «چارلز»، یک پروفسور بازنشسته با بازی «دانسون» را روایت می‌کند. «چارلز» که یک سال پس از درگذشت همسرش به دنبال گریز از روزمرگی و ملال زندگی‌اش است، تصمیم می‌گیرد به‌عنوان یک مأمور مخفی وارد عمل شود.

از دیگر بازیگران این مجموعه می‌توان به «ماری الیزابت الیس»، «استفانی بیتریز»، «لایلا ریچکریک استرادا»، «استیون مک‌کینلی هندرسون»، «سالی استراترز»، «مارگارت آوری»، «جان گتس»، «سوزان راتان»، «لوری تان چین»، «کلاید کوساتسو»، «مارک ایوان جکسون» و «کری اومالی» اشاره کرد. «مایک شور» از طریق کمپانی فرمولن به‌عنوان یکی از تهیه‌کنندگان این پروژه برای استودیوی یونیورسال فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال‌های نتفلیکس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Deadline

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما