اخبار روز سینما

تریلر سریال A Good Girl’s Guide to Murder منتشر شد

به تازگی تریلر سریال A Good Girl’s Guide to Murder (راهنمای یک دختر خوب برای قتل) توسط شبکه نتفلیکس منتشر شد و تاریخ انتشار ان اعلام گردید.

سریال راهنمای یک دختر خوب برای قتل با بازی «اما مایرز» و «زین اقبال» از 1 آگوست 2024 (11 مرداد 1403) روی «نتفلیکس» پخش می‌شود. این سریال مثل یک راهنما شما را به دنیای یک معمای قتل پیچیده هدایت می‌کند. پروژه‌ای که پیپ فیتز-آموبی، دانش‌آموز دبیرستانی، مصمم به کشف آن است. این سریال نتفلیکس اقتباسی از رمان محبوب نوجوان به نام «راهنمای یک دختر خوب برای جنایت» است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر سریال A Good Girl’s Guide to Murder

داستان حول محور نوجوانی می‌چرخد که می‌خواهد بی‌گناهی دوستش را ثابت کند، دوستی که به قتل متهم شده است. علاوه بر «اما مایرز» و «زین اقبال»، بازیگران این سریال شامل چهره‌های بااستعدادی مانند «آنا مکسول مارتین»، «گری بیدل»، «متیو ب نتون»، «هند لیلی دیویس»، «رائول پتنی»، «هنری اشتون»، «میتو پانوچی»، «اورلا هیل»، «افرایم او.پی». «سمپسون»، «کارلا وودکاک»، «یاسمین الخضیری» و «جسیکا وببر» می‌شود.

در ادامه تریلر A Good Girl’s Guide to Murder را مشاهده خواهید کرد:

وقتی همه مظنون هستند و شما یک دانش‌آموز دبیرستانی هستید، حل کردن پرونده‌ی قتل کار سختی است. به نظر می‌رسد این معمای قتل به شکل یک معمای جنایی پیچیده با چند مظنون روایت می‌شود. کارگردانی دالی ولز نویدبخش یک تریلر هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال A Good Girl’s Guide to Murder چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا