اخبار روز سینما

انتشار تریلر لایو اکشن Avatar: The Last Airbender + ویدیو

سرویس استریم «نتفلیکس» از شب گذشته لایو تریلر اکشن Avatar: The Last Airbender را به نمایش گذاشت. این لایو اکشن بر اساس انیمه Avatar: The Last Airbender ساخته شده است.

آواتار: آخرین بادافزار Avatar: The Last Airbender یک مجموعه تلویزیونی ماجراجویی فانتزی است. این لایو اکشن بر اساس انیمه ای به همین نام ساخته شده و  نتفلیکس با منتشر کردن تریلر Avatar: The Last Airbender ، از زمان انتشار و داستان این فیلم خبر داد.

تریلر زنده فیلم Avatar: The Last Airbender منتشر شد

به گزارش فیگار از مجله IGN; این لایو اکشن که اولین بار در سپتامبر 2018 معرفی شد به کارگردانی  «مایکل گوی» و «رزان لیانگ» ساخته شد. همچنین بازیگرانی چون «گوردون کورمیر»، «دالاس لیو»، «کیاونتیو»، «ایان اوسلی»، «پل سون هیونگ لی» و «دانیل دایی کیم»  در این لایو اکشن نقش آفرینی می کنند.

تریلر لایو اکشن آواتار این مجموعه در 22 فوریه 2024 (3 اسفند 1402) در نتفلیکس منتشر خواهد شد. در نسخه لایو اکشن این مجموعه،  «پاول سان هیونگ»، نقش ژنرال «ایرو» را بازی خواهد کرد. ظاهری کاملا انیمه مانند دارد. سرویس استریم نتفلیکس تایید کرده است که سه انیمیشن دیگر از این مجموعه در دست ساخت است.

تولید و تصویربرداری این سریال از 16 نوامبر 2021 (25 آبان 1400)  در ونکوور، کانادا و استودیوی بریتیش کلمبیا اکران خواهد شد. در 17 ژوئیه 2022 (27 خرداد 1401) نیز به پایان رسید.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا