اخبار روز سینما

تریلر رسمی فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem منتشر شد/ لاک پشت های نینجای جهش یافته

انیمیشن لاکپشت‌های نینجا جهش‌یافته نوجوان: آشوب جهش‌یافته (Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem) یکی از انیمیشن‌های مورد انتظار سال جاری میلادی به شمار می‌رود که چندی پیش پوستری جذاب برای آن منتشر شده بود و حالا نیز تریلر تازه‌ای برای آن پخش شده است.

تنها دو ماه دیگر تا اکران انیمیشن «لاکپشت‌های نینجا جهش‌یافته نوجوان: آشوب جهش‌یافته» باقی مانده و این تریلر تازه منتشر شده برای این اثر که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده یا دانلود کنید،‌ به خوبی توانسته بیننده‌ها را برای به هیجان در بیاورد و انتظار را بالا ببرد.

فیلم جدید Teenage Mutant Ninja Turtles مانند فیلم های لایو اکشن اخیر به شخصیت های ما نزدیک می شود. به عنوان نوجوانان واقعی که از توانایی های جهش یافته خود برای محافظت از شهر نیویورک استفاده می کنند. بنابراین برخلاف سری انیمیشن های سال 2007، این بار می توانیم از آنها جوک های زیادی را انتظار داشته باشیم و لاک پشت های جهش یافته نوجوان در هر فرصتی که به دست می آورند، مشغول بچه بودن خواهند بود.

در عین حال، یک عنصر مهم در رفتار کودکانه لاک پشت های ما وجود دارد و آن این است که آنها سعی می کنند عادی به نظر برسند، با این واقعیت که نه تنها انسان نیستند، بلکه وظیفه مقابله با تهدیداتی را دارند که حتی انسان ها را تهدید می کند. بزرگسالان این کار را می کنند. آنها نیز نمی توانند کنار بیایند. به همین دلیل است که (Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem) این پتانسیل را دارد که یک اکشن ماجراجویی فوق العاده سرگرم کننده باشد، در حالی که با شخصیت هر یک از لاک پشت ها سر و کار دارد تا احساسات خود را به ما بیان کند.

یکی دیگر از عناصر فوق‌العاده‌ای که می‌توانیم انتظار مشاهده آن را در صفحه بزرگ داشته باشیم، سبک بصری متمایز Teenage Mutant Ninja Turtles است که انیمیشن‌های سه بعدی را با طراحی دستی ترکیب می‌کند. سبک با فیلم. Spider-Man: Into the Spider-Verse (Spider-Man: Into the Spider 2018) بسیار محبوب شد. علاوه بر همه اینها، ما همچنین ست روگن را به عنوان تهیه کننده انیمیشن خواهیم داشت که چیزهای زیادی در مورد تمرکز، سبک و لحن فیلمی که قرار است ببینیم به ما می گوید.

بازیگران ستاره ای این انیمه شامل پل راد، جان سینا، رز برن، جیانکارلو اسپوزیتو، جکی چان، آیو آدبیری، مایا رودولف، آیس کیوب، پست مالون و خود روگن هستند.

Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem در تاریخ 2 آگوست (۱۱ مرداد ۱۴۰۲) اکران خواهد شد.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا