اخبار روز سینما

انتشار تریلر رسمی فیلم Mean Girls!/جزئیات

Mean Girls یکی از مهم ترین کمدی های موزیکال 2024 است. سرویس پخش «پارامونت» اخیراً تریلر رسمی فیلم Mean Girls را نمایش داد

فیلم دختران بدجنس یک فیلم کمدی و موزیکال محصول سال ۲۰۲۴ است. کارگردانی این فیلم توسط آرتورو پرز جونیور  و سامانتا جین انجام شده است و قرار است سال آینده اکران شود. «پارامونت پیکچرز» با منتشر کردن تریلر فیلم Mean Girls از کار جدید خود رونمایی کرد.

تریلر رسمی فیلم Mean Girls منتشر شد

شرکت “پارامونت” با منتشر کردن تریلر Mean Girls اعلام کرد که «انگوریس رایس»، «رنه راپ»، «آلیئی کراوالیو» و «ژاکلین اسپایوی» در این فیلم بازی خواهند کرد. توسعه این فیلم از ژانویه 2020 (بهمن 1400) و فیلمبرداری تا آوریل 2023  (اردیبهشت ماه 1402) ادامه خواهد داشت.

با انتشار تریلر فیلم دختران بدجنس مشخص شد که این فیلم در تاریخ 12 ژانویه 2024 (22 دی 1402) توسط پارامونت پیکچرز در ایالات متحده منتشر خواهد شد. فیلمنامه این فیلم بر اساس نمایشنامه «تینا فی» اقتباس شده از فیلمی به همین نام در سال 2004 ساخته شده است.

تینا فی و تیم میدوز که در فیلم اول هم بازی کردند با این اقتباس بازمی گردند. تینا فی که در سال 2004 فیلم Mean Girls را نیز نوشت، در این نسخه نویسنده و تهیه کننده است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا