اخبار روز سینما

تریلر رسمی فصل دوم سریال The Walking Dead: Dead City منتشر شد

به تازگی در مراسم کامیک کان سندیگو تریلر فصل دوم سریال The Walking Dead: Dead City (مردگان متحرک: شهر مرده) بازی جفری دین مورگان منتشر شد.

خبر خوب برای طرفداران سریال مردگان متحرک: شهر مرده؛ سلاح معروف «نیگان»، لوسیل، به همراه کت چرمی آشنا، در فصل دوم این سریال بازخواهد گشت. این خبر در پنل کامیک کان سن دیگو اعلام شد. علاوه بر این، «نیگان» دوباره شروع به سوت زدن کرده است که خبر خوبی برای هیچکس نیست.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر فصل دوم سریال The Walking Dead: Dead City

«جفری دین مورگان»، بازیگر نقش «نیگان»، در این باره گفت:

من هم خیلی هیجان‌زده شدم.

او همچنین اضافه کرد که در این فصل، رابطه پیچیده‌ای با لوسیل دارد. «لاورن کوهن» در نقش «مگی»، «ژلکو ایوانک» در نقش «کروات»، «گیوس چارلز» و همچنین «الای جورن»، تهیه‌کننده اجرایی و «اسکات گیمل»، مدیر ارشد محتوا، نیز در این پنل حضور داشتند.

تریلر The Walking Dead: Dead City را مشاهده کنید:

در فصل اول سریال مردگان متحرک: شهر مرده «مگی» و «نیگان» به دنبال پسر ربوده شده «مگی»، «هرشل»، به منهتن ویران شده سفر کردند. در پایان فصل، همه در موقعیت‌های بسیار غیرمنتظره‌ای قرار گرفتند. «مگی» پسرش را دوباره ملاقات کرد و «نیگان» به رئیس «کروات»، یک شرور بزرگ‌تر به نام «داما»، تحویل داده شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال The Walking Dead: Dead City چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا