اخبار روز سینما

انتشار تریلر رسمی سریال Berlin + تاریخ انتشار و داستان آن!/جزئیات

پس از انتشار اخباری مبنی بر تایید سریال  اسپین آف سریال Money Heist، نتفلیکس تریلر رسمی سریال برلین یک تیزر هم منتشر شد. در ادامه اطلاعات بیشتر در این مورد ارائه می شود.

هنگامی که نتفلیکس سریال جنایی اسپانیایی Money Heist را برای اولین بار به نمایش گذاشت، تعداد کمی از طرفداران می توانستند موفقیتی را که در زمان انتشار آن به دست می آورد، پیش بینی کنند و اکنون، پس از دریافت تحسین منتقدان، تریلر سریال اسپین آف مانی هیست نیز منتشر شد.

تریلر رسمی سریال برلین

«الکس پینا» خالق سریال اصلی، شورانر این اسپین آف خواهد بود و «استر مارتینز لوباتو» ، یکی از نویسندگان سریال Money Heist و خالق سری Vis a Vis نیز از نویسندگان سریال برلین در این سریال حضور خواهد داشت.

برلین تنها اسپین آفی به حساب نمی آید که از موفقیت La Casa de Papel به دست آمده است. سری اصلی همچنین شاهد یک بازسازی کره ای با عنوان Money Heist: Korea Joint Economic Area بود. موفقیت این سریال به موازات عملکرد بالای بسیاری از سریال های کره ای در نتفلیکس بود.

سریال برلین، یک حسابدار حیله گر و دزد جواهرات، و گروهش را دنبال می کند و نشان می دهد که چگونه شخصیت او به یک جنایتکار مرموز تبدیل می شود. با وجود اینکه در فصل پنجم سریال Money Heist کمی تاریخچه زندگی او را تماشا کردیم. با این حال، در این سریال چیزهای زیادی برای پوشش دادن در مورد برلین وجود دارد.

از بازیگران مهم این سریال می توان به  «تریستان اولوآ»، «میشل جنر»، «پدرو آلونسو»، «بگونیا وارگاس»، «جوئل سانچز»، «یوری دی براون»، «مارسل گونزالس»، «میکو جاری»، «خولیو پنیا»، «جولین پاشال»  اشاره کرد.

برلین هشت قسمت دارد که همه قسمت‌های آن در روز 29 دسامبر (8 دی 1402) از طرف سرویس استریم نتفلیکس پخش می شوند.

تریلر رسمی سریال برلین

برلین به یکی از محبوب ترین شخصیت ها در بین طرفداران سریال مانی هیست  تبدیل شده است. برلین یک شخصیت خیالی است که توسط  «پدرو آلونسو» در سریال نتفلیکس Money Heist به تصویر کشیده شده است. از آنجایی که نویسندگان و تهیه کنندگان این سریال همان عوامل  مانی هیست هستند، انتظار می رود این سریال نیز مانند Money Heist موفق باشد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا