اخیراً شرکت «مارول اینترتیمنت» تریلر رسمی سریال Marvel’s Echo را رونمایی کرد. این سریال اولین سریال «مارول» در رده سنی «TV-MA» است.

شرکت “مارول” با انتشار اولین تریلر فیلم Marvel’s Echo اعلام کرد که این سریال در تاریخ 10 ژانویه 2024 (20 دی 1402)، روی پلتفرم های Disney+ و Hulu منتشر خواهد شد. مینی سریال اکو اولین سریال مارول است که تمام قسمت‌های آن به طور همزمان منتشر می‌شود.

تریلر رسمی سریال اکو مارول منتشر شد

در تریلر سریال اکو نمایش صحنه های خشونت آمیز وجود دارد که برای کودکان مناسب نیست. به همین دلیل رده سنی «TV-MA» برای این مینی سریال تعیین شد. به این معنی است که فیلم یا سریال مورد نظر حاوی محتوایی است که ممکن است برای کودکان مناسب نباشد.

سریال اکو حول محور شخصیت «مایا لوپز» (با بازی «آلاکا کاکس») می چرخد ​​که اولین بار در سریال Hawkeye معرفی شد. اکو با نام واقعی مایا لوپز یک شخصیت بومی آمریکایی ناشنوا است که توانایی تقلید از حرکات و سبک های مبارزه افراد را دارد و او را به یک حریف سرسخت در هنرهای رزمی تبدیل می کند.

در کمیکی های مارول، اکو با شخصیت هایی مانند Daredevil و Moon Knight تعامل دارد. قبل از انتشار تریلر مینی سریال اکو بازی‌های «چارلی کاکس» و «وینسنت دیفریو» به ترتیب در نقش‌های «دردویل» و «کینگپین» تایید شده است. سیدنی فریلند به عنوان کارگردان و تهیه کننده اجرایی این سریال فعالیت می کند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *