اخبار روز سینما

تریلر رسمی جدید و پایانی فیلم Creed III منتشر شد! [+تاریخ اکران]

به تازگی تریلر جدید فیلم Creed III منتشر شده است. در ادامه این نوشتار می‌توانید آخرین تریلر فیلم Creed III را مشاهده کنید.

مایکل بی در اولین تجربه کارگردانی خودش، سکان فیلم «کرید ۳» را دست و بدون شک، این یکی از شخصی‌ترین داستان‌ها خواهد بود که او بازگو خواهد کرد. کارگردان فیلم یعنی رایان کوگلر که با مایکل بی جردن را می شناسد، از جمله تهیه‌کنندگان این فیلم تازه است. تاریخ اکران فیلم Creed III در 3 مارس سال 2023 می‌باشد.

تریلر رسمی جدید و پایانی فیلم Creed III

آخرین تریلر فیلم Creed III

تریلر رسمی جدید و پایانی فیلم Creed III

در رابطه با داستان فیلم Creed III ، احتمال دارد که سومین فیلم از فرنچایز «کرید» بیشتر رشد شخصیتی آدونیس را تجربه کرده و تبدیل شود به دخترش را به نمایش بگذارد. خلاصه داستان رسمی منتشر شده برای فیلم «کرید ۳» به شرح زیر است:

«آدونیس پس از اینکه در دنیای به موفقیت دست پیدا کرد، حالا به رشد و خوبی در شغل و همچنین زندگی خانوادگی‌اش رسیده است. با این، دوست قدیمی و رقیب سابق او دنیای بوکس یعنی دیمین از مدت‌ها از زندان آزاد می‌شود حالا قصد دارد تا ارزش خودش را در داخل رینگ را ثابت کند. همین امر باعث شکل‌گیری رقابت و مبارزه بین دو دوست قدیمی می‌شود. با این، آدونیس در این مبارزه باید همه حرفه خود را به خطر بیاندازد و این در حالی است که هیچ چیزی برای دست دادن ندارد.»

تریلر پایانی فیلم Creed III

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا