تریلر رسمی اکشن فیلم The Channel منتشر شد

تریلر فیلم “The Channel” اخیراً توسط Brainstorm Media منتشر شده است. این شرکت یک تریلر رسمی برای فیلم “The Channel” به نمایش گذاشته است. ویلیام کافمن که سازنده فیلم “Warhorse One” در سال جاری نیز بود، کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته است. ویلیام کافمن یک فیلم‌ساز مستقل آمریکایی است و کارگردان فیلم‌های “The Prodigy”، “Sinners & Saints”، “The Hit List”، “One in the Chamber”، “The Marine 4: Moving Target”، “Jarhead 3: The Siege” و “Daylight’s End” می باشد.

Brainstorm Media اعلام کرده است که از تاریخ ۱۴ ژوئیه ۲۰۲۳، فیلم “The Channel” را در سینماهای انتخابی ایالات متحده و همچنین در VOD منتشر خواهد کرد. کلین کرافورد و مکس مارتینی دو جنایتکار در حال فرار را بازی می کنند. از دیگر بازیگران این فیلم می توان به نیکوی بنکس، جولین جوینر، تاد جنکینز و پل رائه اشاره کرد. “The Channel” یک فیلم اکشن بسیار هیجان انگیز است.

داستان فیلم درباره‌ی یک سرقت از بانک است که به دلیل بروز تعدادی خطاها، به شدت پیچیده می‌شود. یک جنایتکار ناامید به همراه برادر غیرقابل کنترلش و یک تفنگدار دریایی سابق، باید از نیواورلئان فرار کنند و به دنبالشان، مامور مصمم FBI است که سعی دارد آن‌ها را به دام بیندازد. در مسیر فرارشان، فراز و نشیب‌های بسیاری برای آن‌ها رخ می‌دهد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما