اخبار روز سینما

تریلر جدید سریال به شدت مورد انتظار Poker Face منتشر شد

سریال ۱۸۹۹ پس از یک فصل توسط نتفلیکس کنسل شد: همگی ما سریال جدید سازندگان سریال دارک (تاریک) یعنی ۱۸۹۹ (۱۸۹۹) را دیده و لذت برده ایم؛ داستان هایی که رازهای زیادی در این مورد مطرح شده اند که همچنان فاش می شوند، خبر بد این است که این سریال بعد از یک فصل توسط نتفلیکس کنسل است و راز هیچگاه فاش فاش نخواهند.

این خبر سازندگان سریال یعنی باران باران اودار اودار اودار اودار اودار اودار اودار اودار اودار اودار اودار اودار اودار بو بو بو بو. آن ها در این پست نوشته اند “با قلب شکسته باید به شما بگویم که ۱۸۹۹ تمدیشاند نکو. به شدت داشتیم که این ماجراجویی معرکه را در ۲ یا ۳ به پایان برسانیم، اما گاهی بر اساس برنامه ریزی پیش نمی رود.

در ادامه این پست نوشته شده است: “زندگیـه دیگه. با خبر که این خبر میلیون ها طرفدار سریال را ناامید خواهد کرد اما می خوایم از صمیم قلب همه شما که بخشی از این ماجراجویی بوده اید تشکر کنید. دوستتان داریم. هیچ وقت شما را فراموش نکنید نخواهیم کرد.»

این سریال گروهی از مهاجران اروپایی را روایت می کند که با یک را ترک می کنند و به زندگی می پردازند و وقتی در میان راه با یک کشتی مهاجر دیگر می توانند سفر کنند به یک کابوس می شوند. .

این تصمیم شدت تعجب آور است چون بر آمار منتشر شده این از همه جهات سریال به شدت موفقی است. تا لحظه انتشار این خبر در تاریخ ۱۳ دی سال ۱۴۰۱ ثابت نیست که دلیل این کنسل ٌ.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا