اخبار روز سینما

تریلر جدیدی از فیلم Kraven The Hunter منتشر شد

تریلر فیلم Kraven The Hunter که یکی از مورد انتظارترین آثار مارول و سونی در سال جاری میلادی است، منتشر شد و بازتاب فراوانی کسب کرد.

پس از اینکه سونی اعلام کرد همین امسال فیلم موردانتظار خودش را به انتشار می‌رساند و اکران می‌کند، تریلر Kraven The Hunter را نیز به انتشار رساند. کمپانی سونی، علاوه بر تریلر فیلم کراون شکارچی تاریخ اکران این فیلم موردانتظار را نیز اعلام کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر فیلم Kraven The Hunter منتشر شد

Kraven the Hunter یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی است که بر اساس شخصیتی به همین نام از مارول کامیکس ساخته و توسط کلمبیا پیکچرز در همکاری با مارول اینترتینمنت تولید شده است. این فیلم قرار است چهارمین قسمت از دنیای مرد عنکبوتی سونی (SSU) باشد.

کارگردانی این فیلم بر عهده «جی سی چندور» و نویسندگی «آرت مارکوم»، «مت هالووی» و «ریچارد ونک» است. «آرون تیلور جانسون» در نقش اصلی این فیلم را در کنار «آریانا دبوز»، «راسل کرو»، «فرد هچینگر»، «کریستوفر ابوت» و «الساندرو نیولا» نیز در کنار او بازی می‌کنند. Kraven the Hunter قرار است در تاریخ 6 اکتبر 2023 (15 مهر 1403) در ایالات متحده اکران شود.

کراون شکارچی چندین بار برای حضور در فیلم مورد توجه قرار گرفت تا اینکه سونی در سال 2017 به یک فیلم مستقل برای این شخصیت به عنوان بخشی از دنیای مشترک جدید آنها علاقمند شد. ونک در آگوست 2018 استخدام شد و مارکوم و هالووی پس از آن به آن ملحق شدند.

چاندور برای کارگردانی در آگوست 2020 وارد مذاکره شد و در می 2021 با انتخاب تیلور جانسون تایید شد. بازیگران بیشتر در اوایل سال 2022 انجام شد، قبل از شروع فیلمبرداری در اواخر ماه مارچ در لندن، انگلستان و در اواسط ژوئن به پایان رسید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی آثار سینمایی مشترک سونی و مارول چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا