اخبار روز سینما

تریلر جدیدی از فیلم Joker: Folie À Deux منتشر شد + تاریخ اکران

پس از مدت‌ها صبر برای طرفداران سری فیلم‌های جوکر، تریلر فیلم Joker: Folie À Deux که توسط «تاد فیلیپس» کارگردانی شده و محصول کشور آمریکا است، منتشر شد.

فیلم جوکر: جنون دو نفر یک اثر هیجان‌ انگیز، موزیکال و روانشناختی ساخت کشور آمریکا است که توسط «تاد فیلیپس» کارگردانی شده و بر اساس فیلمنامه‌ای که او به همراه «اسکات سیلور» نوشته، به مراحل ساخت رسید. فیلمبرداری فیلم جوکر 2 در دسامبر سال 2022 آغاز شد و در آوریل سال 2023 به پایان رسید. برنامه‌ریزی شده است که این اثر در تاریخ 4 اکتبر 2024 (13 مهر 1403) در سینماها اکران شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر فیلم Joker: Folie À Deux

رده‌ بندی سنی این دنباله از فیلم جوکر، مانند فیلم اصلی آن است و به دلیل وجود خشونت، خون ریزی، رفتار نامتعارف، زبان و تصاویر جنسی، به رده‌ سنی R تعلق می‌گیرد.

این دنباله فیلم Joker: Folie À Deux احتمالا کمترین میزان خشونت را خواهد داشت، اما روابط عاشقانه بیشتری را به تصویر خواهد کشید.

در ادامه می‌توانید تریلر Joker: Folie À Deux را مشاهده کنید:

علاوه بر «لیدی گاگا»، «زازی بیتز»، «برندن گلیسون»، «کاترین کینر» و «جیکوب لافلند» نیز در این فیلم حضور دارند. این بازیگران به ایفای نقش‌های مهمی در داستان اصلی مشغول خواهند بود و افزودن آن‌ها به بازیگران اصلی، انتظارات برای این دنباله را بیشتر می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Joker: Folie À Deux چیست؟ به نظر شما موفقیت فیلم قبلی را تکرار می‌کند؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا