اخبار روز سینما

تریلر جدیدی از سریال Agatha All Along منتشر شد + تاریخ پخش

پس از انتشار اولین تریلر سریال Agatha All Along کمی بیش از یک ماه پیش، دیزنی نگاه دیگری به سریال محدود دیزنی پلاس، آگاتا آلانگ»ارائه کرد.

در D23، تریلر نگاه جدید «آگاتا» را به عنوان یک کارآگاه در جنگل نشان می‌دهد. این مجموعه اسپین‌آف سریال WandaVision (واندا ویژن) با عنوان Agatha All Along خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


اولین تریلر سریال Agatha All Along

سریال جدید، داستان بعد از نقطه‌ی اوج WandaVision را دنبال می‌کند، جایی که «آگاتا» هنوز به طور جادویی در وست‌ویو گیر افتاده و به نظر می‌رسد زندگیِ شخصیت اصلی یک مجموعه‌ی جنایی پلیس را سپری می‌کند. با کمی کمک جادویی از «آبری پلازا»، او آزاد می‌شود و آماده‌ی انتقام گرفتن از «اسکارلت ویچ» است. همچنین، او قصد دارد گروه جادوگران جدیدی تشکیل دهد که البته اعضای آن جادوگران خیلی ماهری نخواهند بود.

در ادامه می‌توانید تریلر سریال آگاتا همه جانبه را مشاهده کنید:

جالب است که ببینیم حداقل بخشی از ایده‌ی اصلیِ Agatha All Along همچنان با الهام از تغییر ژانرهای تلویزیونی در WandaVision ساخته شده است. حالا که «آگاتا» آزاد شده، آیا شاهد شیرجه‌ای عمیق به دنیای جادوی مارول، فراتر از آنچه در فیلم‌های دکتر استرنج دیده‌ایم، خواهیم بود؟ آیا «آگاتا» قرار است متوجه شود که هدف انتقام اوضاع چندان خوبی در این برهه‌ی زمانی از دنیای سینمایی مارول ندارد؟

پاسخ این سوالات را زمانی خواهیم گرفت که Agatha All Along با دو قسمت ابتدایی در تاریخ 18 سپتامبر 2024 (28 شهریور 1403) از «دیزنی پلاس» پخش شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Agatha All Along چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا