تریلر انیمیشن Watchmen Chapter 2 منتشر شد

وب‌سایت IGN به‌صورت انحصاری نخستین تریلر انیمیشن Watchmen Chapter 2 را در وب‌سایت خود منتشر و تاریخ انتشار آن را اعلام کرد.

این انیمیشن دو قسمتی از سوی برادران وارنر و پارامونت پیکچرز، بر اساس رمان گرافیکی برجسته دهه 1980 به نویسندگی «آلن مور» و تصویرگری «دیو گیبونز» ساخته شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر انیمیشن Watchmen Chapter 2 منتشر شد

بر اساس خلاصه رسمی داستان، در بخش دوم انیمیشن نگهبانان، ابرقهرمانان ممنوعه با زندگی شخصی و یکدیگر دست و پنجه نرم می‌کنند، در حالی که برای حل معمایی عمیق‌تر و مرتبط با جنگ هسته‌ای احتمالی بین ایالات متحده و روسیه زمان کمی دارند.

«براندون ویتی» این قسمت را تولید و کارگردانی کرده و اقتباس آن بر عهده «جی. مایکل استراچینسکی» بوده است. در بخش دوم این انیمیشن، صداپیشگانی همچون «جمله متیو»، «کیتی ساکهوف»، «تیتوس ولیور» و «تروی بیکر» حضور دارند.

تریلر بخش دوم انیمیشن نگهبانان چیزهای زیادی را افشا نکرد؛ اما در پنل اعلامیه این تریلر، مشخص شد که این انیمیشن در تاریخ 26 نوامبر 2024 (6 آذر 1403) به‌صورت دیجیتال و در تاریخ 3 دسامبر 2024 (14 آذر 1403) به صورت بلوری منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بخش اول این انیمیشن چه بود؟ آیا آن را تماشا کرده‌اید؟ با توجه به تریلر انیمیشن نگهبانان بخش دوم ، این اثر می‌تواند موفق شود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: IGN

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما