اخبار روز سینما

تریلر انیمیشن Spellbound منتشر شد

تریلر انیمیشن Spellbound دنیایی جادویی را به تصویر می‌کشد، جایی که شخصیت‌های جذاب و ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز مخاطبان را به سفری پر از جادو دعوت می‌کنند.

«نتفلیکس» با انتشار اولین تریلر انیمیشن موزیکال افسون‌ شده (Spellbound)، دنیای جادویی و پر از موسیقی را به روی ما گشود. این انیمیشن که یکی از پروژه‌های استودیوی اسکای‌دنس انیمیشن بوده که قرار است در 22 نوامبر 2024 (2 آذر 1403) از پلتفرم محبوب «نتفلیکس» پخش شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر انیمیشن Spellbound منتشر شد

در دنیای جادویی لومبریا، «پرنسس الیان» (با صداپیشگی ریچل زگلر) باید طلسمی را بشکند که پادشاهی او را به دو نیم تقسیم و خانواده‌اش را از هم جدا کرده است. او در این سفر پر ماجرا، با چالش‌های بسیاری روبرو می‌شود و باید با کمک دوستان جدیدش، این طلسم را بشکند و آرامش را به پادشاهی بازگرداند.

در این انیمیشن، ستارگان هالیوود همچون «نیکول کیدمن» و «خاویر باردم» به همراه «ریچل زگلر» (ستاره فیلم داستان وست ساید) به دنیای صداپیشگی قدم گذاشته‌اند.

کارگردانی این انیمیشن را «ویکی جنسون» (کارگردان شِرک) بر عهده دارد و «آلن منکن» (آهنگساز آشنای دیزنی) نیز موسیقی متن آن را ساخته است. این ترکیب بی‌نظیر، نوید یک انیمیشن موزیکال ماندگار را می‌دهد.

اگر به دنبال یک انیمیشن موزیکال جذاب و سرگرم‌کننده هستید، افسون‌شده انتخابی عالی برای شماست. این انیمیشن را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر انیمیشن Spellbound چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Comingsoon

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا