اخبار روز سینما

تریلر انیمیشن Saving Bikini Bottom منتشر شد

تریلر انیمیشن Saving Bikini Bottom (نجات بیکینی باتم فیلم سندی چیکس) که ترکیبی از سکانس‌های لایو‌اکشن و انیمیشن کامپیوتری است منتشر‌ شد.

باب اسفنجی در انیمیشن جدید نجات کف بیکینی: فیلم سندی چیکس که در تاریخ 2 اوت ( 12 مرداد 1403) از پلتفرم «نتفلیکس» پخش می‌شود، «باب اسفنجی» و دوستانش سفری غیرمنتظره به خشکی خواهند داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر انیمیشن Saving Bikini Bottom

این فیلم که ترکیبی از انیمیشن کامپیوتری و صحنه‌های لایو‌اکشن است، داستان شهر بیکینی باتم را روایت می‌کند که به طور ناگهانی از اقیانوس بیرون کشیده می‌شود «سندی چیکس»، سنجاب دوست‌داشتنی و ماجراجو، برای نجات شهر و دوستانش، باب اسفنجی را همراه خود به زادگاهش شهر تگزاس می‌برد.

در این سفر، «باب اسفنجی» با خانواده‌ی عجیب و غریب «سندی» آشنا می‌شود. صداپیشگی اعضای این خانواده جالب را ستارگان مطرحی همچون «واندا سایکس» (Wanda Sykes) در نقش «مادر و مادربزرگ سندی»، «کریگ رابینسون» (Craig Robinson) در نقش «پدر سندی» و  «جانی ناکسویل» (Johnny Knoxville) در نقش «رندی» (احتمالا یکی از اقوام سندی) بر عهده دارند.

در ادامه تریلر انیمیشن جدید باب اسفنجی را مشاهده خواهید کرد:

 فیلمنامه‌ی این اثر توسط تیم‌های «استرن» و «کاز» نوشته شده است و کمپانی «سینکینگ شیپ انترتینمنت» (Sinking ship entertainment) وظیفه پخش این انیمیشن را به عهده دارد.

این پروژه، اولین فیلم از دو انیمیشن-بلند اسپین‌آف باب اسفنجی شلوار مکعبی برای پلتفرم «نتفلیکس» محسوب می‌شوند. اثر بعدی، فیلمی با محوریت «پلانکتون» (Plankton) خواهد بود که هنوز در حال ساخت است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر انیمیشن Saving Bikini Bottom چیست؟ آیا شما از طرفداران باب اسفنجی و دوستانش هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا