اخبار روز سینما

تریلر انیمه Witch Hat Atelier منتشر شد + پوستر

به تازگی تریلر انیمه Witch Hat Atelier (آتلیه کلاه جادوگر) به همراه پوستر در پنل این مجموعه در نمایشگاه انیمه‌ی انیمه اکسپو 2024 منتشر شد.

اولین تریلر و تصویر کلیدی جدید برای انیمه‌ی آینده‌ی آتلیه کلاه جادوگر در پنل این مجموعه در نمایشگاه انیمه‌ی انیمه اکسپو 2024 به انتشار رسید و به طرفداران نگاهی گذرا به چیزی که می‌توان از این اقتباس در زمان پخش در سال 2025 انتظار داشت، ارائه کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر انیمه Witch Hat Atelier

عوامل اصلی ساخت این انیمه نیز معرفی شدند. «ایوامو واتانابه» (کارگردان انیمه‌ی برادران فضایی) کارگردانی این اثر را برعهده خواهد داشت که در استودیوی انیمه‌سازی «باگ فیلمز» تولید می‌شود. طراحی شخصیت‌ها توسط «کایری اونابارا» انجام می‌شود و «یوکا کیتامورا» نیز مسئولیت موسیقی متن را بر عهده دارد.

در ادامه تریلر انیمه آتلیه کلاه جادوگر را مشاهده خواهید کرد:

در ادامه می‌توانید پوستر انیمه Witch Hat Atelier را مشاهده کنید:

تریلر انیمه Witch Hat Atelier

این مانگا که خالق آن کامومه شیراهاما است، اولین بار در جولای 2016 در مجله‌ی «مورنینگ تو» منتشر شد و تا به امروز 13 جلد از آن در ژاپن به انتشار رسیده است. کرانچی‌رول تایید کرده است که این اقتباس انیمه‌ای را همزمان با پخش در ژاپن، برای مشترکین خود در آمریکای شمالی، مرکزی و جنوبی، اروپا، آفریقا، اقیانوسیه، خاورمیانه و کشورهای مستقل همسود (CIS) پخش خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمه Witch Hat Atelier چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا