اخبار روز سینما

تریلر انیمه Sakamoto Day منتشر شد

سرویس آنلاین نتفلیکس پوستر جدید و تریلر انیمه Sakamoto Day که یک اثر سریالی است را منتشر کرده که نگاهی به درون آن ارائه می‌دهد.

Sakamoto Days انیمه سریالی تازه‌ای از نتفلیکس است که به زودی به مجموعه‌های موجود این سرویس اضافه خواهد شد. داستان این انیمه حول محور «تارو ساکاموتو» با صدای «توموکازو سوگیتا» می‌چرخد. «ساکاموتو» که قبلاً به عنوان آدمکش حرفه‌ای فعالیت می‌کرد و در این زمینه بسیار ماهر بود، تصمیم می‌گیرد که از این حرفه کنار بکشد، خانواده تشکیل دهد و فروشگاهی راه بیندازد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر انیمه Sakamoto Day منتشر شد

تریلر روز ساکاموتو که بامداد امروز منتشر شد، بخشی از گذشته و حال «ساکاموتو» را به تصویر می‌کشد و نشان می‌دهد که تفاوت‌های این دو دوره یکی از محورهای اصلی داستان است. در حالی که گذشته «ساکاموتو» به شدت جدی و بدون جذابیت است، حال او پر از انرژی و لحظات کمدی اکشن به نظر می‌رسد.

علاوه بر تریلر، نتفلیکس پوستر جدیدی از این انیمه را نیز منتشر کرده که هر دو نسخه از شخصیت «ساکاموتو» را نمایش می‌دهد. این انیمه سریالی، با اکشن‌های جذاب و مهیج، توانسته توجهات زیادی را جلب کند.

Sakamoto Days بر اساس مانگای معروف به همین نام نوشته «یوتو سوزوکی» ساخته شده و کارگردانی آن بر عهده «ماساکی واتانابه» است. این انیمه از ژانویه 2025 (دی/بهمن 1403) به صورت هفتگی در نتفلیکس منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمه‌های سرویس استریم نتفلیکس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا