اخبار روز سینما

تریلر انیمه ترمیناتور منتشر شد + تاریخ انتشار

اولین نگاه اختصاصی به انیمیشنی از دنیای نابودگر، با انتشار تریلر انیمه ترمیناتور ، توسط سرویس استریم نتفلیکس (Netflix) منتشر شد.

نتفلیکس به تازگی اولین نگاه به انیمه ترمیناتور صفر را منتشر کرده است که توسط استودیوی انیمه‌سازی مطرح Production I.G ساخته شده و از تاریخ 29 اوت 2024 (8 شهریور 1403) پخش خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر انیمه ترمیناتور منتشر شد

این سریال داستان یک مبارز مقاومت را دنبال می‌کند که به گذشته‌ی دور، یعنی سال 1997 فرستاده می‌شود. او وظیفه دارد از دانشمندی محافظت کند که در حال توسعه‌ی یک هوش مصنوعی است که می‌تواند با اسکای‌نت رقابت کند که این خبر بالقوه، برای بشریت بسیار خوب است.

با وجود اینکه از روی تریلر انیمه Terminator Zero نمی‌توان به‌طور کامل به داستان پی برد، اما به نظر می‌رسد این مجموعه، اثری مهیج با صحنه‌های انفجار و جمجمه‌های رباتی فراوان است. صداپیشگان این انیمه شامل «آندره هولاند»، «رزاریو داوسون»، «آن دود» و «سونویا میزونو» به همراه «تیموتی اولیفنت» در نقش ترمیناتور هستند.

این سریال بخشی از تلاش‌های مداوم نتفلیکس برای گسترش به حوزه‌ی انیمیشن است که شامل مجموعه‌های آینده‌ای بر اساس تامب رایدر، دویل می کرای و ماینکرفت و همچنین سریالی الهام‌گرفته از اساطیر نورس از «زک اسنایدر» می‌شود.

ترمیناتور صفر همچنین بخشی از مجموعه‌ی قوی آثار علمی-تخیلی است که امسال در سرویس‌های استریم منتشر می‌شوند؛ آثاری نظیر سریال لایو-اکشن جنگ ستارگان با عنوان مُـریِد در دیزنی پلاس و سریال جدید آفتابی در اپل تی‌وی پلاس.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر انیمیشن ترمیناتور چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: The Verge

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا