اخبار روز سینما

ترویس اسکات رپر معروف آمریکایی دستگیر شد

ترویس اسکات رپر مشهور و محبوب آمریکایی، در پی درگیری خشونت‌آمیز در هتل جورج پنجم پاریس، در حالی که مست بود، توسط پلیس دستگیر شد.

«تراویس اسکات» رپر معروف آمریکایی، در ساعات اولیه روز جمعه 9 اوت (19 مرداد)، به‌دنبال یک درگیری خشونت‌آمیز در هتل لوکس جورج پنجم در پاریس، توسط مقامات فرانسوی دستگیر شد. «اسکات» که به‌منظور شرکت در بازی‌های المپیک به پایتخت فرانسه سفر کرده بود، پس از حمله به یک مامور امنیتی که سعی در مداخله در یک دعوا بین او و محافظ شخصی‌اش داشت، بازداشت شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


ترویس اسکات رپر معروف آمریکایی دستگیر شد

این درگیری حدود ساعت 5 صبح رخ داد و به گفته منابع خبری، «اسکات» در زمان حادثه در حالت مستی بوده و به همین دلیل مقامات نتوانستند بلافاصله از او بازجویی کنند. دفتر دادستانی پاریس تأیید کرد که این پرونده توسط پلیس قضایی منطقه اول تحت بررسی قرار گرفته و میزان اتهامات احتمالی علیه رپر در حال بررسی خواهد بود.

شب قبل از بازداشت، «تراویس اسکات» در مسابقه نیمه‌نهایی بسکتبال بازی‌های المپیک شرکت کرد که تیم ایالات متحده بر تیم صربستان پیروز شد. او این تجربه را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته و ویدیوهایی از تماشای مسابقه و مهمانی پس از بازی منتشر کرده بود. همچنین، او تلاش کرد تا از پاپاراتزی‌ها و طرفدارانش که در خیابان‌های پاریس او را دنبال می‌کردند، فاصله بگیرد.

دستگیری «تراویس اسکات» در پاریس بازتاب رسانه‌ای گسترده‌ای داشته و انتظار می‌رود در روزهای آتی جزئیات بیشتری درباره پیامدهای قانونی این حادثه منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی دستگیری ترویس اسکات رپر معروف آمریکایی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Lavanguardia

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا