اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

ترور ناموفق ترامپ (+عکس) / صورت خونی ترامپ / مهاجم کشته شد

ترامپ هنگام سخنرانی مورد هدف تیراندازی قرار گرفت اما‌جان سالم به در برد. او در این حادثه از ناحیه گوش زخمی شد. مهاجم مسلح کشته شد.

به گزارش عصرایران، ستاد انتخاباتی ترامپ اعلام کرد پس از شلیک گلوله در یک تجمع انتخاباتی، حال او خوب است.  مقامات نیز مرگ مهاجم را اعلام کردند.

پس از شنیده شدن صدای شلیک گلوله، ابتدا ترامپ نشست و سپس محافظان، این نامزد جمهوری خواهان را  از تریبون خارج کردند.

شلیک به سمت ترامپ در زمانی روی داد که او در یک تجمع تبلیغاتی در روز شنبه در پنسیلوانیا، در حال سخنرانی در جمع طرفداران خود بود.

ترامپ در حالی که توسط نیروهای امنیتی محاصره شده بود با خونی روی گوش راستش دیده شد.
جو بایدن رئیس جمهور امریکا و کاندیدای دموکرات ها برای انتخابات آینده امریکا، هم درواکنش با ابراز خرسندی از اینکه حال ترامپ “خوب است” تاکید کرد که “در آمریکا جایی برای این نوع خشونت ها وجود ندارد.”

رسانه های آمریکایی گزارش دادند فرد مظنون به تیراندازی کشته شده است.
دادستان منطقه باتلر (ریچارد گلدینگر) گفت: “دو نفر کشته شدند که یکی از آنها مظنون به تیراندازی بود. ممکن است یکی از افراد حاضر در تجمع نیز مجروح شده باشد.”

“استفان چونگ” سخنگوی ترامپ به رسانه ها گفت حال رئیس جمهور سابق خوب است و در حال حاضر در یک مرکز پزشکی محلی تحت معاینه است. سرویس مخفی آمریکا (مسوول حفاظت از ترامپ) با اشاره به اینکه تدابیر امنیتی برای اطمینان از امنیت او و شرکت کنندگان در تجمع انتخاباتی اتخاذ شده، اعلام کرد ترامپ در وضعیت “امن” است.

ستاد انتخاباتی ترامپ بیانیه‌ای صادر کرد و گفت که رئیس جمهور ترامپ “از نیروهای اجرای قانون و امدادگران به عنوان اولین واکنش دهنده‌ها برای فعالیت های سریع آنها در طول این اقدام شنیع تشکر می‌کند. او سالم است و در یک مرکز پزشکی محلی تحت معاینه قرار دارد. جزئیات بیشتر بعداً ارائه خواهد شد.”

 

ترامپ بعد از اینکه هدف ترور ناموفق قرار گرفت با چهره خون آلود در حلقه محافظان دیده می شود

ترور ناموفق ترامپ

ترور ناموفق ترامپ

ترور ناموفق ترامپ

ترور ناموفق ترامپ

منبع:عصرایران

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا