اخبار روز سینما

ترفند طلایی ست کردن را از خانم سوپراستار یاد بگیرید! /الناز حبیبی با این عکس ها نشان داده چه لباس هایی مناسب خانم های قد کوتاه هست!

داشتن قد بلند یا کوتاه مزیت یا عیب خاصی ندارد. این فقط ویژگی‌های ظاهری هستند که با رعایت ترفندها و اصول پوشش، می‌توانید جذاب‌تر و زیباتر به نظر برسید.

خانم‌های قد کوتاه گاهی راحت‌تر از خانم‌های قد بلندها لباس پیدا می‌کنند، اما گاهی نیز برای خرید برخی آیتم‌ها مانند شلوار یا مانتو دچار مشکل می‌شوند. خانم‌های با قد کوتاه باید لباس‌هایی را انتخاب کنند که آن‌ها را کوتاهتر از واقعیت نشان ندهد. در این مقاله، تمام نکاتی که به شما در بلند دیده شدن و جذابیت کمک می‌کند، ذکر شده است.

ترفند طلایی ست کردن را از خانم سوپراستار یاد بگیرید! /الناز حبیبی با این عکس ها نشان داده چه لباس هایی مناسب خانم های قد کوتاه هست!

خانم های قد کوتاه چه لباسی بپوشند؟

برای درک این موضوع که زنان قد کوتاه چه لباسی بپوشند، باید بدانیم که چه نوع لباس‌هایی قد را بلندتر به نظر می‌رسانند. یکی از روش‌های مورد استفاده، پوشیدن لباس‌های با الگوهای عمودی است. خانم‌هایی که قد کوتاه دارند، بهتر است از لباس‌های با الگوهای عمودی استفاده کنند تا قد آن‌ها بلندتر به نظر برسد.

یکی از لباس های مناسب برای خانم های قد کوتاه لباس راه راه است

اگر خانم های قد کوتاه این نکات را یاد بگیرند، می توانند به زیبایی و جذابیت خود افزوده کنند. در ادامه، برخی از راهنمایی های بیشتر درباره پوشیدن لباس مناسب برای خانم های قد کوتاه را ذکر می کنیم.

ترفند طلایی ست کردن را از خانم سوپراستار یاد بگیرید! /الناز حبیبی با این عکس ها نشان داده چه لباس هایی مناسب خانم های قد کوتاه هست!

شلوار مناسب خانم های قد کوتاه

انتخاب شلوار مناسب برای خانم‌های قد کوتاه یکی از عوامل حائز اهمیت است. بهتر است افراد قد کوتاه از شلوار جین دمپا (بوت کات) یا شلوار راسته استفاده کنند. در صورتی که این دو گزینه نتیجه ندهند، میتوانید به شلوار جین جذب زنانه روی آورید.

بهترین شلوار برای خانم های قد کوتاه، شلوار جین دمپا است

اگر شما دارای اضافه وزن هستید، بهتر است از شلوارهای جین اسکینی خودداری کنید، زیرا آنها پاها را چاق و تپل نشان می‌دهند. در صورتی که به دنبال یک شلوار مناسب برای افراد چاق و قد کوتاه هستید، شلوار مام استایل زنانه را پیشنهاد می‌کنم. این سه مدل شلوار، شامل شلوار بوت کات لی (شلوار جین دمپا)، شلوار راسته و شلوار مام استایل جین، بهترین گزینه‌ها برای خانم‌های قد کوتاه با اضافه وزن هستند. در نهایت، شلوار اسلش زنانه را معرفی می‌کنم که برای خانم‌های قد کوتاه مناسب است. این شلوار با جدا کردن کفش ازلوار، برای شما تأثیر مثبتی می‌گذارد و استایل شما را بهبود می‌بخشد.

از کمربند استفاده کنید

استفاده از کمربند می‌تواند باعث بینش بلند قامتی در خانم‌های قد کوتاه شود. بر روی شلوار جین خود یک کمربند ببندید و همچنین روی مانتوهایتان نیز از کمربند استفاده کنید و سعی کنید آن را به حداکثر ارتفاع بالا بکشید.

کت و دامن کوتاه و شیک برای خانم های قد کوتاه

یکی از مواردی که باید در نظر داشته باشید، اندازه قد دامن است. بهتر است دامن شما نه خیلی کوتاه و نه خیلی بلند باشد. ایده آل است که اندازه قد دامن تا روی زانوهای شما باشد. همچنین، انتخاب کفش با پاشنه بلند در کنار کت و دامن، ترکیبی جادویی برای شیک پوشی در مهمانی‌هاست. بهتر است کفش با پاشنه بلند شما پنجه گرد داشته باشد تا در مهمانی‌ها راحت حرکت کنید. این نکات مهمی برای خانم‌هایی است که به دنبال لباس مناسب برای قد کوتاه هستند.

شال و روسری مناسب افراد کوتاه قد

ما تاکنون موارد مهمی درباره لباس‌های مناسب برای خانم‌های قد کوتاه شناخته‌ایم. یکی از عواملی که باید به آن توجه کنیم، نوع روسری یا شال است. در واقع، استفاده از شال برای خانم‌های قد کوتاه توصیه می‌شود. اما اگر تمایل دارید روسری بپوشید، بهتر است روسری با اندازه‌ای که شانه‌ها را بیش از حد پوشانده یا بسیار کوتاه نباشد، را انتخاب کنید.

مانتو برای خانم های قد کوتاه

یکی از نکات مهم در انتخاب لباس مناسب برای افراد قد کوتاه، مانتو است. مانتو مناسب برای افراد قد کوتاه باید تا روی زانو باشد. اگر از مانتوی جلو باز استفاده می‌کنید، محدودیتی در طول مانتو وجود ندارد. اما اگر مانتو جلو بسته استفاده می‌کنید، بهتر است تا روی زانو باشد تا شیک و زیبا به نظر بیایید. مانتوهای ساده تا روی زانو تأثیر زیادی در ظاهر شما دارند، اما اگر مانتوی با طرح داشتید، بهتر است از مانتوی جلو باز استفاده کنید. مانتو کتی یکی از گزینه‌های مناسب برای خانم‌های قد کوتاه است و تأثیر زیادی در افزایش قد شما دارد.

ترفند طلایی ست کردن را از خانم سوپراستار یاد بگیرید! /الناز حبیبی با این عکس ها نشان داده چه لباس هایی مناسب خانم های قد کوتاه هست!

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا