یکی از رازهای استایل و مد خوب شناخت اندام و انتخاب استایل مناسب برای اندام بر اساس اصول زیبایی شناسی است. برخی افراد به اشتباه فکر می کنند که زنان لاغر و ریزه اندام راحت تر از زنان چاق و جثه بزرگ می توانند لباس بپوشند. اما فراموش نکنید که مدل های بزرگ سایز زیبایی در دنیا وجود دارند که ظاهری زیبا دارند. گاهی اوقات ایجاد یک استایل برای خانم های لاغر بسیار دشوارتر است زیرا همه لباس ها برای خانم های کوتاه قد مناسب نیستند.
اگر جزو زنان ریزه اندام هستید نگران نباشید! با این ترفندها می توانید خوش لباس و شیک باشید. افراد کوچولو همیشه برای پیدا کردن لباس مناسب برای اندام خود تلاش می کنند، بسیاری از سبک ها می توانند برای شما مناسب باشند به شرط اینکه اصول اولیه را رعایت کنید.

افراد کوچک و کوتاه قد چه بپوشند؟

نکات لباس پوشیدن برای افراد کوتاه قد و لاغر

افرادی با استخوان های کوچک و قد کمتر از 160 سانتی متر کوچک محسوب می شوند. افکار عمومی بر این اساس استوار است که افراد کوتاه قد در انتخاب لباس آزاد هستند، اما کاملاً برخلاف این ایده، شیک پوشیدن برای افراد لاغر بسیار دشوارتر از افراد با سایز بزرگ است. این افراد برای ایجاد تناسب در پوشش خود باید اصولی را رعایت کنند. افرادی که در انتخاب لباس نقش دارند باید به نکات زیر توجه کنند:

افراد کوچک و کوتاه قد چه بپوشند؟

لباس هایی به اندازه خودتان بپوشید

اشتباه همه آقایان و خانم های کوتاه قد این است که احساس می کنند اگر مانند ترند سال های اخیر که لباس های یک سایز (مناسب برای هر اندامی) است، لباس های تنگ تر یا بزرگتر از سایز خود بپوشند، ظاهرشان بیشتر می شود. بزرگتر، در حالی که لباس هایی که اندازه واقعی شما نیستند، شما را کوچکتر از آنچه هستید نشان می دهند. شما باید لباسی را انتخاب کنید که دقیقا اندازه شما باشد تا اندام معمولی را به شما نشان دهد.

افراد کوچک و کوتاه قد چه بپوشند؟

لباس کوتاه نپوشید!

لباس های کوتاه مانند پیراهن، دامن و غیره. آنها برای استایل شما مناسب نیستند زیرا شما را کوتاهتر از آنچه هستید نشان می دهند. بهتر است لباس های بلند بپوشید تا قد بلندتر به نظر برسید.

افراد کوچک و کوتاه قد چه بپوشند؟

سراغ لباس های ضخیم نروید!

برخلاف آنچه فکر می کنید، اگر برای اینکه بزرگتر از اندام فعلی خود به نظر برسید، به سراغ لباس بافتنی بروید، اصلا راه خوبی نیست. در زمستان بهتر است بارانی، پفکی و مانتو در سایز خود بپوشید تا مد باشید.

افراد کوچک و کوتاه قد چه بپوشند؟

لباس های زیبا و شیک بپوشید.

لازم نیست بدن خود را انکار کنید، شما دارای ظرافت خاصی هستید که اکثر مردم از داشتن آن می ترسند، بنابراین نیازی به پوشیدن لباس های بزرگ برای طبیعی جلوه دادن بدن خود، پوشیدن اندام نرم و پوشیدن نرم و لطیف ندارید. لباس ها. .

افراد کوچک و کوتاه قد چه بپوشند؟

متریال و طرح های مناسب را انتخاب کنید.

انواع پارچه و طرح آن تاثیر زیادی در ظاهر شما دارد. با در نظر گرفتن استایل خود، نباید از پارچه های ضخیم و پف دار با طرح های نامنظم استفاده کنید، زیرا شما را کوچکتر از آنچه هستید نشان می دهند و با استایل شما همخوانی ندارد.

افراد کوچک و کوتاه قد چه بپوشند؟

شما استایل زیبایی دارید و به دلیل صاف بودن شکم و پهلوها پیشنهاد می کنیم لباس های جذاب و شیکی بپوشید که اندام اسکنه شده شما را بهتر به رخ بکشد.

افراد کوچک و کوتاه قد چه بپوشند؟

اگر می‌خواهید لباس‌های کشدار بپوشید، لطفاً این کار را فقط در صورتی انجام دهید که به صورت چین‌دار یا پف کرده باشد، لباس‌های کشسان ساده شما را لاغرتر نشان می‌دهند.

افراد کوچک و کوتاه قد چه بپوشند؟

طرح پارچه ها نیز در استایل شما تاثیر زیادی دارد، نباید لباس هایی با طرح های عمودی بپوشید زیرا شما را لاغرتر نشان می دهند، اما طرح های افقی گزینه خوبی برای گشادتر نشان دادن اندام شما هستند. پارچه هایی با طرح های چهارخانه و موزاییک و گل و پرنده نیز گزینه های خوبی برای زیبایی ظاهر شما هستند.

افراد کوچک و کوتاه قد چه بپوشند؟

به مدل گردن دقت کنید.

افراد کوتاه قد در پوشیدن پیراهن های مختلف باید مراقب باشند و یقه آنها، لباس های یقه اسکی و لباس های یقه ضخیم شما را کوتاه تر نشان می دهد.

افراد کوچک و کوتاه قد چه بپوشند؟

پیراهن های مناسب را انتخاب کنید.

پیراهن هایی با طرح های برجسته روی بالاتنه و از پارچه های گیپور، چین دار یا توری با آستین های حلقه ای و دور کمر تا چانه انتخاب مناسبی برای خانم هایی با کمر باریک است تا اندام باریک خود را زیبا جلوه دهند. .

افراد کوچک و کوتاه قد چه بپوشند؟

پیشنهاد می کنیم کمربندهای ضخیم را برای کمر لباستان نبندید زیرا شما را لاغرتر نشان می دهند، اگر می خواهید به سبک خود کمربند بپوشید بهتر است از کمربندهای باریک استفاده کنید.

افراد کوچک و کوتاه قد چه بپوشند؟

در انتخاب شلوار دقت کنید.

شلوار جینی که امروزه بیشتر خانم ها می پوشند و هر ساله مدل های جدیدی از آن عرضه می شود برای خانم های ریزه اندام مناسب است، اما شلوارهای لوله تفنگی باعث می شود پاهای شما لاغرتر از حد معمول به نظر برسد و مناسب نیستند. پیشنهاد ما به شما این است. بهتر است شلوار کمی گشادتر در رنگ های روشن بپوشید.

افراد کوچک و کوتاه قد چه بپوشند؟

شلوار جین گشاد یا شلوار بافت نیز انتخاب خوبی برای ساق پاهای باریک شما است و بهتر است شلوار از ران‌ها گشاد باشد تا جلوه بهتری داشته باشد.

هرگز لباس های خود را زیر شلوار خود نپوشید، این کار باعث بلندتر به نظر رسیدن پاهای شما می شود، اما قد کلی شما را کوتاه تر می کند.

افراد کوچک و کوتاه قد چه بپوشند؟

کفش مناسب بپوشید.

هیچ محدودیتی در انتخاب کفش ندارید، می توانید چکمه، نیم بوت یا صندل، هر نوع کفشی که دوست دارید بپوشید. اگر می خواهید درازتر به نظر برسید، شلوارهایی همرنگ کفش هایتان بپوشید. به همین ترتیب، پاشنه های بین 5 تا 7 سانتی متر گزینه خوبی برای هماهنگی با استایل شما هستند.

افراد کوچک و کوتاه قد چه بپوشند؟

کیف های مناسب را انتخاب کنید.

کیف های کوچک پاسپورتی یا پاکتی انتخاب های خوبی برای شما هستند، کیف های بزرگ شما را کوچکتر نشان می دهند و زیبایی شما را از بین می برند.

افراد کوچک و کوتاه قد چه بپوشند؟

در انتخاب رنگ لباس دقت کنید!

در رنگ‌ها محدودیتی ندارید، رنگ‌های تیره شما را لاغرتر و کشیده‌تر نشان می‌دهند، اما پیشنهاد می‌کنیم از رنگ‌هایی در محدوده روشن مانند رنگ‌های برهنه یا پاستلی یا رنگ‌های شیک استفاده کنید، اما باز هم اصرار داریم. استفاده از رنگ ها

 

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *