اخبار ورزشی

تنها یک روز قبل از دربی چه بر سر این بازیکن آمد؟

به گزارش پی ام آپ، در حالی که کمتر از 24 ساعت تا دربی برای گرفتن جام و بازی فینال جام حذفی و رو برویی با استقلال مانده، خبر بدی تمام طرفداران پرسپولیس را شوکه کرد.

پرسپولیس که توانست در ابتدا جام لیگ برتر را بالای سر خود ببرد منتظر جام دوم بود اما آیا هنوز هم امکان بالا بردن جام حذفی را دارند؟

سرخپوشان پایتخت در یکروز قبل دربی خبر مصدومیت یکی از بازیکنان تیمشان را دریافت کرده اند. مهاجم برزیلی پرسپولیس به دلیل مصدومیت از لیست دربی برای بازی رفت فینال کنار رفت.

لئاندرو پریرا، مهاجم برزیلی پرسپولیس که در نیم فصل جای یورگن لوکادیا را گرفت تا ضعف هجومی قرمزها را برطرف کند، حالا با بدشانسی، حضور خود در دربی نهایی حذفی را از دست داد تا برنامه های یحیی گل محمدی برای بازی فردا با تغییراتی همراه شود.

سرمربی پرسپولیس که پس از رسیدن به فرم بدنی این مهاجم برزیلی فرصت ایده آلی را در اختیار او قرار داده بود، سپس به سراغ عیسی آل کثیر و وحید امیری رفت که تاثیر بیشتری از خود برجای گذاشت و پریرا اغلب به عنوان بازیکن جانشین استفاده می شد. فشار روی مدافعان حریف در دقایق پایانی به آنها فرصت می دهد.

اما در آستانه دربی، یحیی گل محمدی این مهاجم برزیلی را به دلیل مصدومیت از ترکیب خود کنار گذاشت تا قرمزها با یک بازیکن مصدوم، برای دربی صد و یکم آماده شوند.

حالا عیسی آل کثیر، مهدی عبدی و شیخ دیاباته به عنوان مهاجمان متخصص در لیست پرسپولیس قرار دارند و باید دید که چه کسانی برای گلزنی در این جدال سرنوشت ساز به نفع شرایط هستند.

تنها یک روز قبل از دربی چه بر سر این بازیکن آمد؟

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا