اخبار ورزشی

آیا بیرانوند به عربستان میرود؟/ هشدار برای پرسپولیسی ها

ترس جدید برای هپادارن پرسپولیس، آیا بیرانوند هم لژیونر خواهد شد؟ دو تیم عربستانی پیشنهادی برای جذب علیرضا بیرانوند ارائه داده است.

پس از ترس و وحشتی که یحیی گل محمدی به دلیل خستگی فصل پر دردسر لیگ بیست و دوم در تایم استراحت دارد و هواداران این تیم پس از کسب سه گانه در شوک فرو رفتند، حالا وقت آن است که منتظر یک شگفتی دیگر و شاید حتی بزرگتر باشیم.

بیرانوند که دو فصل از پرسپولیس جدا شد و به اروپا رفت و در دو لیگ بلژیک و پرتغال فعالیت کرد، با شروع فصل بیست و دوم به جمع سرخ پوشان بازگشت.

بازگشتی پر ماجرا که او را در قلب ماجراهای شیرین این تیم قرار داد. هواداران این تیم در این فصل بیرانوند که بدون توجه به واکنش ها و موفقیت هایی که در مسیر قهرمانی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی با 18 کلین شیت به عنوان بهترین گلزن فصل انتخاب شد، در خارج از زمین نیز مهره ای تاثیرگذار به حساب می آمد و با قدرت هدایتش، به رختکن تیم هم فکر می کرد، تا حد زیادی از آن برخوردار بود و باعث اتحاد زیادی بین بازیکنان شد.

بسیاری از هواداران این تیم نیز بر این باورند که اگر اتفاقات دیدار فینال و فینال جام حذفی و حمله ای که به دروازه بان شماره یک تیمشان و تیم ملی رخ داد، انگیزه بیشتری را برانگیخت.

بیرانوند در دربی چند روزه گذشتهش تمام فشارهای تیم را متحمل شد تا سایر اعضای تیمش نیز با انگیزه و روحیه فراوان به دنبال کسب عنوان قهرمانی هستند.

همین موضوع باعث شد تا تنها یک ثانیه پس از سوت پایان بازی، یحیی گل محمدی بدون توجه به شادی بازیکنانش، مسیر دروازه بیرانوند را طی کرد و دروازه بان تیمش را در آغوش گرفت.

اما حالا ترس بزرگی در انتظار پرسپولیسی ها است. قانون عجیب سقف قرارداد و در نظر گرفتن بودجه 300 میلیاردی باعث شده تا بازیکنان مواضع محکمی در مقابل داشته باشند.

به خصوص اینکه با کاهش دلار و پیشنهادات خارجی حتی در منطقه خلیج فارس ممکن است با تعداد بیشتر و چندین برابر این پیشنهاد مواجه شوند.

آیا بیرانوند به عربستان میرود؟/ هشدار برای پرسپولیسی ها

لیگ عربستان که فصل گذشته با انتقال کریستیانو رونالدو انقلاب خود را برای جذب ستاره های فوتبال جهان آغاز کرد و در ماه های اخیر بحث جذب سایر بازیکنان مشهور را نیز تشدید کرده بود، از جمله مسی.

حال پیشنهادی اغواکننده به شماره یک ایران داده است. دروازه بانی چون بیرانوند با دو پیشنهاد عربستانی از تیم های لیگ عربستان مواجه شده است و به همین دلیل تیم های خواهان او که هفته های پایانی لیگ را دنبال می کنند به زودی نمایندگان خود را برای مذاکرات نهایی به تهران می فرستند.

اتفاقی که در صورت تحقق و انتقال این دروازه بان ملی پوش می تواند وحشت بزرگی را در هواداران این تیم و حتی باشگاه پرسپولیس ایجاد کند و باید دید وضعیت در آینده چگونه خواهد بود.

بیرانوند با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد اما بند 250 هزار دلاری 250 هزار دلاری جدایی از پیشنهاد خارجی قطعاً مانع بزرگی برای انتقال او به لیگ عربستان در صورت انجام مذاکرات تلقی نخواهد شد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا