اخبار ارز دیجیتال

ترسیم مسیر صعود سولانا توسط تحلیلگر معروف؛ حواستان به این سطوح کلیدی باشد!

در حالی که سولانا (SOL) همچنان به تلاش برای بازپس‌گیری سطح مقاومتی ۲۰۰ دلار ادامه می‌دهد و پتانسیل روند صعودی خود را حفظ کرده است، یک تحلیلگر پیش‌بینی کرده که این رمزارز ممکن است به زودی شاهد یک بریک‌اوت باشد.

به گزارش رمز ارز نیوز، کارشناس معاملات کریپتو، RLinda، تأکید کرده که با وجود نوسانات اخیر ناشی از عوامل اقتصادی کلان، مانند نرخ بیکاری ایالات متحده و برداشت سود از سوی سرمایه‌گذاران، سولانا همچنان در حال تثبیت درون یک روند صعودی است.

او در تحلیل خود نقشه‌راهی واضح برای سولانا ترسیم و پیش‌بینی کرده که این توکن از سطوح کنونی به سمت هدف ۲۰۵ دلار حرکت خواهد کرد.

نمودار روزانه سولانا نشان می‌دهد که این توکن در حال حاضر در یک فاز تثبیت درون یک الگوی مثلث قرار دارد. این الگو معمولاً به معنای ادامه روند صعودی موجود است.

با این حال، سطح مقاومت ۱۶۲.۴۵ دلار به‌عنوان یک مانع کلیدی برای حرکت صعودی بیشتر عمل می‌کند. عبور از این سطح می‌تواند به ادامه روند صعودی سولانا کمک کند.

همچنین، حمایت موجود در سطوح ۱۴۱.۲۰ دلار، ۱۳۶.۷۰ دلار و ۱۲۶.۴۰ دلار، برای جلوگیری از افت بیشتر قیمت اهمیت دارند.

در این میان، مطابقت سطح ۰.۵ فیبوناچی اصلاحی با قیمت ۱۳۷ دلار نشان می‌دهد که ممکن است یک اصلاح قبل از بریک‌اوت رخ دهد و فرصتی برای خرید ایجاد کند.

حجم معاملاتی قابل‌توجه در این محدوده، مناطق نقدینگی را ایجاد کرده که می‌تواند به عنوان حمایت یا مقاومت قوی در آینده عمل کند.

در مقیاس بزرگ‌تر هفتگی، نمودار قیمت الگوی مثلث بزرگ‌تری را نشان می‌دهد که در طول چندین ماه شکل گرفته است. این الگو بر اهمیت سطح مقاومت ۱۶۲.۴۵ دلار تأکید دارد و در عین حال، نشان می‌دهد که روند صعودی همچنان پابرجاست.

analyst sets solana price roadmap from 147 to 205 2 min 1

سطوح مقاومت بعدی در ۱۸۸.۳۲ دلار و ۲۰۵.۲۰ دلار شناسایی شده‌اند و در طرف مقابل، سطح ۱۲۸.۰۱ دلار به‌عنوان یک حمایت قوی در نظر گرفته می‌شود.

منبع:عصرایران

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا