اخبار روز

تردد زائران اربعین در این سه مرز سنگین است یا از مرزهای دیگر استفاده می کند

سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا تردد زائران در مسیرهای منتهی به مرزهای مهران، خسروی و شلمچه را سنگین و گسترده عنوان کرد و گفت: البته در مسیرها و ترددها هیچ مانعی وجود ندارد.

سردار حسینی با بیان اینکه تردد زائران در مسیرهای منتهی به سایر نقاط مرزی عادی و روان است، از مردم خواست برای تسریع در سفر از مرزهای غیر از مهران و خسروی استفاده کنند.

وی همچنین وضعیت پارکینگ های مرزی کشور را مطلوب توصیف کرد و افزود: خوشبختانه با حضور نیروی انتظامی، پارکینگ های اختصاصی در پارکینگ مرزی در حال ایجاد است که می تواند باعث کاهش تردد در جاده ها شود.

جانشین رئیس پلیس راهور همچنین به ترافیک چند روز گذشته پرداخت و گفت: ترافیک سنگین اواخر هفته گذشته به دلیل ورودی شهر مهران بود که تعدادی از مسافران قصد ورود به شهر را داشتند.

سردار حسینی تاکید کرد: بر اساس پیش بینی ما تا پایان هفته جاری موجی از خروج از کشور به سمت عراق را خواهیم داشت اما از روز شنبه تردد رفت و برگشت متعادل خواهد شد.

وی همچنین از استقرار بیش از 10 هزار مامور پلیس راه برای انضباط مسیر اربعین در استان های مرزی خبر داد و گفت: بخشی از این نیروها از استان های دیگر فراخوان شده اند و در صورت نیاز به نیروی بیشتر، تمام تمهیدات رعایت شده است.

۴۷۲۳۶

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا