اخبار روز

تراکتور می خواهد آسیا را فتح کند. کولیبالی به تبریز آمد

باشگاه تراکتورسازی تبریز که این فصل علاوه بر لیگ برتر در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد، برای تقویت این تیم برای حضور در رقابت های آسیایی، با خلیفه کولیبالی، مهاجم باتجربه و قدرتمند آفریقایی قرارداد امضا کرد.

مهاجم بزرگ آفریقایی با تراکتورسازی تبریز قرارداد امضا کرده است.

به گزارش ایرنا، تاکنون بدون شک تراکتور یکی یکی از بهترین تیم های لیگ برتری در فصل نقل و انتقالات است و قصد دارد با جذب ستاره های سرشناس قهرمان لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا شود.

تراکتورسازی تاکنون سه ستاره اصلی قهرمان فصل گذشته یعنی علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی فر و مهدی ترابی و دو بازیکن برتر کرواسی را به خدمت گرفته است. ایگور پوستونسکی و تومیسلاو اشترکالی بازیکنانی از کرواسی هستند که با نظر مستقیم دراگان اسکوچیچ در ترکیب تیم تی تی قرار گرفتند.

تی تی ها امروز پوریا پورعلی، هافبک فصل گذشته ملوان و علیرضا آرتا، مدافع میانی فصل گذشته گل گهر را به عنوان خرید جدید خود معرفی کردند. با توجه به اینکه تراکتور باید در این فصل در سه تورنمنت شرکت کند، برنامه جذب بازیکنان بزرگ در همه پست ها است.

خلیفه کولیبالی مهاجم 197 سانتی متری جدیدترین بازیکنی است که تراکتور برای تقویت خط حمله این تیم در نظر دارد. به گزارش خبرنگار ایرنا، مشخص شد این مهاجم 32 ساله آفریقایی با تراکتور به توافق رسیده و طی چند روز آینده برای انجام تست های پزشکی راهی تبریز می شود.

مهاجم مالی فصل گذشته 30 بازی برای کوویل روئن در لیگ فرانسه انجام داد و 12 گل و 4 پاس گل برای این تیم به ثبت رساند. کولیبالی سابقه بازی در تیم های پاری سن ژرمن 2، جنت بلژیکی، نانت فرانسه، شارلوا بلژیک و ستاره سرخ صربستان را دارد. این بازیکن 31 بازی برای تیم ملی مالی انجام داد و 6 گل ملی به ثمر رساند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا