اخبار روز

تراکتورسازی با انگیزه بالا به مصاف پرسپولیس می رود. هواداران منتظر یک شب فراموش نشدنی هستند

تراکتورسازی با انگیزه بالا و حمایت پرشور هواداران به مصاف پرسپولیس خواهد رفت. هواداران تراکتوری با تدارک پرچم و شعارهای ویژه منتظر شبی فراموش نشدنی در ورزشگاه یادگار امام هستند.

پس از پیروزی تراکتورسازی مقابل مس رفسنجان در هفته اول لیگ برتر، این تیم خود را برای رویارویی با پرسپولیس میزبان آماده می کند.

به گزارش خبروشی، شاگردان دراگان اسکوچیچ در پایان هفته اول لیگ برتر با برتری 2 بر صفر مقابل مس رفسنجان به پیروزی 3 امتیازی خارج از خانه دست یافتند.

تبریز که گویا از هفته دوم لیگ برتر مسابقات خود را با تجهیزات ویدئویی داوری در تبریز برگزار می کند، علاوه بر آماده شدن برای اولین میزبانی خود در فصل جدید، برای رویارویی با پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی نیز اقدامات ویژه ای انجام داده است.

از تبریز خبر می رسد که در این مدت هواداران پرشور تراکتوری با تهیه پارچه هایی با حروف جدید مزین به تصاویر بازیکنان تازه جذب تراکتورسازی از جمله علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی فر و مهدی ترابی خود را برای استقبال از پرسپولیس و بازیکنانش آماده می کنند. و دیگر ستاره های جدید این تیم. علاوه بر این بازیکنان تبریزی بنر بزرگی با تصویر دراگان اسکوچیچ برای نمایش روی سکوها در روز بازی با پرسپولیس آماده کرده اند.

همچنین در مورد گروه معروف تی تی ها گفته شده که شعارهای حمایتی ویژه ای برای تشویق بازیکنان جدید تراکتورسازی و پرسپولیس فصل گذشته برای پیوستن به آنها در روز بازی با پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام (ره) تدارک دیده اند. برای تشویق شعارها

دیدار روز پنجشنبه تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام تبریز شهریور ساعت 19:45 شروع می شود.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا