اخبار روز

تراکتور؛ کارخانه پاس گل در لیگ برتر!

تراکتور دارای چندین بازیکن با توانایی گلزنی است که به هم تیمی های خود اجازه می دهد چندین بار در یک فصل گلزنی کنند.

به گزارش فوتبال 360، تراکتور در نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران سر و صدای زیادی به پا کرد و ستاره های زیادی را از داخل و خارج به خدمت گرفت. آنها با هدایت دراگان اسکوچیچ می خواهند طلسم تاریخی را بشکنند و برای اولین بار از طعم شیرین قهرمانی لیگ برتر لذت ببرند.

یکی یکی از نکات ویژه هواداران در این فصل حضور چند بازیکن در فاز هجومی و حتی دفاعی با قابلیت ارسال پاس گل است. آنها بازیکنانی در پست های دفاع راست، هافبک میانی، وینگر و حتی مهاجم دارند که توانایی گلزنی بالایی دارند.

دانیال اسماعیلی فر

یکی حضور موثر او در فاز هجومی و نفوذ گاه و بیگاه او از ویژگی های مدافع کناری جدید پارسوراه محسوب می شود. دانیال اسماعیلی فر در دیدارهای رسمی فصل گذشته پرسپولیس در 36 بازی موفق به زدن 3 گل و 6 پاس گل شد. شکل بازی تیم های زیر نظر اسکوچیچ به گونه ای است که مدافعان کناری آزادی زیادی برای پیوستن به خط حمله دارند و این می تواند دنیل را در موقعیت گلزنی قرار دهد.

ریکاردو آلوز و ایگور پوستونسکی

درباره بهترین گلزن دو فصل اخیر فوتبال ایران نمی توان توضیح اضافه ای داد. ریکاردو آلوز یکی او یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران در 2 سال اخیر بوده است. این بازیکن می خواهد در سومین فصل حضورش در تراکتورسازی به روند فوق العاده اش کمک کند. البته او در این فصل تنها حرکات و حتی ارسال ضربات آزاد نیست و یک هافبک کروات را در کنار خود می بیند.

ایگور پوستونسکی بازیکن سابق تیم واراژدین به تازگی لباس تراکتورسازی را بر تن کرد و توانست در دیدارهای دوستانه به سرعت اعتماد سایر بازیکنان و همچنین کادرفنی را جلب کند. پستانسکی مهارت های جدیدی را در خط هافبک به تیم تبریزی اضافه خواهد کرد. البته آمار فصل گذشته این بازیکن نشان می دهد که او در اجرای بازی هایش چندان موثر نبوده اما همچنان آمار قابل توجهی را پشت سر گذاشته است. او در 33 بازی رسمی 8 گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد.

مهدی ترابی

او در 35 بازی 5 گل زد و 7 پاس گل داد و این اعداد در شرایطی باقی ماند که ترابی در فصل 03-1402 عملکرد خوبی نداشت و نوسانات زیادی در بازی او وجود داشت. او اما در انتقالی جنجالی وارد تبریز شد تا لباس سرخپوشان این شهر را بر تن کند. ترابی در پست وینگر بازی می کند و می تواند با پاس های عمیق یا پاس های هوشمندانه هم تیمی هایش را در موقعیت گلزنی قرار دهد. باید دید او در لیگ بیست و چهارم چند پاس گل برای مهاجمان تیمش می دهد.

تومیسلاو اشترکالی

یکی دیگر از خریدهای جدید خارج از کشور تراکتور تومیسلاو اشترکالی است. مهاجم سابق اسلاون بلوپوی کرواسی که در فصل گذشته آمار قابل توجهی از 8 گل و 8 پاس گل داشت. اشترکلی با وجود اینکه در اکثر بازی ها مهاجم وسط تیمش بود، توانست این تعداد پاس گل بدهد و این یعنی باید در لیست پاس گل های این فصل تراکتورسازی قرار بگیرد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا