اخبار روز

ترامپ: نابودی آمریکا و سقوط دلار قطعی است/ما دیگر ابرقدرت نیستیم!

رئیس جمهور سابق آمریکا در مصاحبه ای با رسانه ها به سقوط هژمونی جهانی دلار اذعان کرد و گفت: «کشور او به سرعت به جهنم می رود» و ما دیگر ابرقدرت نیستیم، اگرچه هنوز آن قدرت را داریم، اما همچنان ادامه دارد. کاهش.

وب‌سایت «روسیه الیوم» عصر پنجشنبه گزارش داد که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا به نشریه آمریکایی FOX Business گفته است که کاهش موقعیت دلار به‌عنوان ارز ذخیره جهانی «رویدادی بزرگ‌تر از شکست در جنگ» است.
مجله الکترونیکی فاکس بیزینس نوشت که ترامپ در این مصاحبه گفته است: «اگر به فرودگاه ها نگاه کنید، به ترمینال ها نگاه کنید، به خیابان های کثیف و داغ ما و هر چیز دیگری نگاه کنید، می بینید که ما مانند کشورهای جهان سوم هستیم. “

دونالد ترامپ در بخشی دیگر از این مصاحبه افزود: ما ابزار بسیار قدرتمندی داریم و آن دلار ماست.اما ما شاهد هستیم که چه اتفاقی می افتد و کشورهای دیگر از آن استفاده نمی کنند. چین می خواهد آن را با یوان جایگزین کند. این برای ما غیرقابل تصور بود. هرگز نباید این اتفاق می افتاد، اما اکنون مردم به آن فکر می کنند.

سخنان ترامپ در حالی مطرح شده است که بسیاری از کارشناسان اقتصادی و حقوقی اتکای بیش از حد وی به تحریم ها را یکی از عوامل اصلی تضعیف جایگاه دلار و تضعیف نظام تحریم ها به طور کلی می دانند.

310310

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا