اخبار روز

ترامپ: ما به یک جمهوری موز تبدیل شده ایم

به گزارش بازتاب آنلاین، رئیس جمهور سابق آمریکا با اشاره به اینکه «آمریکا به یک جمهوری موزی تبدیل شده است»، اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری در ماه نوامبر مهم ترین انتخابات تاریخ ما محسوب می شود.

به گزارش شفقنا، آرتی نوشت: دونالد ترامپ در گفتگو با فاکس نیوز با تاکید بر اینکه حق دارد در صورت پیروزی در انتخابات، رقبای سیاسی خود را تحت تعقیب قرار دهد، گفت: وقتی این انتخابات تمام شد، او به دلیل کارهایی که او انجام داد، من این حق مطلق را خواهم داشت که آنها را محاکمه کنم، زیرا شما بایدن و تمام جنایات و تمام دارایی هایی را که از چین، روسیه و اوکراین به جیب خانواده او رفت، می بینید.

ترامپ افزود: آنها می خواهند من را برای هر جنایتی بگیرند، آنها می خواهند با اکثریت آرا در انتخابات پیروز شوند.

وی ادامه داد: آنها این کارها را انجام می دهند تا رقبای سیاسی بایدن را قلدری کنند. من واقعاً به مبارزه برای قانون اساسی خود افتخار می کنم. ما واقعاً با یک سیستم فاسد روبرو هستیم. او کشور ما را ویران می کند و به تروریست ها اجازه می دهد به کشور ما حمله کنند.

رئیس جمهور پیشین آمریکا انتخابات پیش رو در آن کشور را «مهم ترین انتخابات تاریخ کشورش» خواند و افزود: من تا به حال در محاصره بودم. ما در بحران مرزی و در بحران تورم جمهوری موز شده ایم.»

310310

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا