اخبار روز

ترامپ: تصمیم دادگاه نیویورک علیه من مورد قبول مردم نیست

به گزارش بازتاب آنلاین دونالد ترامپ وی گفت: طبق رای قطعی دادگاه در صورت مجرم شناخته شدن حکم حبس یا حبس خانگی را می پذیرد اما پذیرش این امر برای عموم سخت خواهد بود.

نامزد جمهوریخواه ریاست جمهوری در مصاحبه ای که یکشنبه پخش شد به فاکس نیوز گفت: «مطمئن نیستم مردم از این رای حمایت کنند. من فکر می کنم پذیرش این موضوع برای عموم سخت است. “می دانید، در یک نقطه خاص یک نقطه اوج وجود دارد.”

به گزارش ایرنا به نقل از رویترز، ترامپ درباره اینکه فکر می کند با رسیدن به این نقطه چه اتفاقی خواهد افتاد، توضیح بیشتری نداد.

لارا ترامپرئیس کمیته ملی جمهوری خواه در پاسخ به این سوال که حامیان دونالد ترامپ در صورت زندانی شدن بر اساس نظرسنجی ها چه کار باید بکنند، به سی ان ان گفت: «خب، آنها کاری را که در تمام مدت انجام داده اند، یعنی سکوت می کنند، انجام خواهند داد.

دونالد ترامپ روز پنجشنبه به دلیل 34 فقره جعل سوابق تجاری به منظور پنهان کردن پرداخت ها به یک ستاره فیلم های مستهجن مجرم شناخته شد. او اولین رئیس جمهور در تاریخ ایالات متحده است که در دادگاهی در ایالات متحده تحت پیگرد قانونی قرار می گیرد.

پس از صدور رأی هیئت منصفه 12 نفره پس از شش هفته محاکمه، دادستان ها حکمی را علیه ترامپ اعلام کردند و او را به سازماندهی یک توطئه غیرقانونی برای تأثیرگذاری بر انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 متهم کردند.

ظاهرا است “جوان مرچن” رای نهایی پرونده ترامپ در 11 جولای، تنها چهار روز قبل از شروع کنوانسیون ملی جمهوری خواهان اعلام خواهد شد.

بر اساس قوانین جزایی آمریکا، جعل اسناد تجاری تا چهار سال مجازات حبس دارد، هرچند به دلیل نداشتن سابقه کیفری ترامپ هنوز میزان این مجازات مشخص نشده است. گفته شده قاضی پرونده ممکن است به جای حبس برای ترامپ حبس خانگی تعیین کند. قاضی همچنین می تواند جریمه یا خدمات اجتماعی را اعمال کند.

ترامپ و تیمش به سرعت به نتیجه محاکمه واکنش نشان دادند. ترامپ در اولین سخنرانی خود پس از صدور حکم گفت: من یک زندانی سیاسی هستم!

او در راهروی بیرون دادگاه دادگاه را جعلی خواند و گفت مردم 14 آبان حکم واقعی را اعلام خواهند کرد.

ترامپ مطمئناً به این حکم اعتراض خواهد کرد که ممکن است ماه ها یا حتی سال ها طول بکشد. او اکنون در سه پرونده دیگر به رفتار مجرمانه متهم شده است: دو مورد به دلیل جعل نتایج انتخابات 2020 و یکی به دلیل انبوهی از اسناد طبقه بندی شده پس از خروج از کاخ سفید.

310310

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا