اخبار ارز دیجیتال

تداوم حرکت‌های مشکوک جاستین سان در بازار؛ ۵۰۰ بیت‌کوین به بایننس منتقل شد!

جاستین سان، خالق و هم‌بنیانگذار ترون، با انتقال مقدار قابل‌توجهی بیت‌کوین به بایننس، توجه فعالان بازار کریپتو را به خود جلب کرده است.

بیت‌کوین، بزرگترین ارز دیجیتال جهان، برای چهارمین روز متوالی بالای سطح ۶۰ هزار دلار معامله شده و در حال حاضر در مرحله تثبیت قرار دارد.

در این میان، سان در تاریخ ۱۱ آگوست، ۵۰۰ واحد بیت‌کوین به ارزش ۳۰.۳ میلیون دلار را به بایننس منتقل کرده و سپس، ۵۱۳.۴ بیت‌کوین به ارزش ۳۱.۲ میلیون دلار را به یک کیف پول جدید انتقال داده است.

به گزارش رمز ارز نیوز، داده‌های موجود نشان می‌دهند که از ابتدای سال ۲۰۲۴ تاکنون، سان حدود ۲۹۶۹ بیت‌کوین به ارزش ۱۶۴ میلیون دلار را با قیمت متوسط ۵۵۱۸۵ دلار به HTX و بایننس واریز کرده است. هرچند دلایل این نقل و انتقالات بزرگ هنوز مشخص نیست، اما همچنان سوالات زیادی درباره قصد او در میان فعالان بازار وجود دارد.

البته لازم به ذکر است که پس از این انتقال اخیر، تأثیر ملموسی بر قیمت بیت‌کوین مشاهده نشده است. در حال حاضر، بیت‌کوین با حدود ۰.۹۱ درصد رشد روزانه، در محدوده قیمتی ۶۱۳۰۲ دلار معامله می‌شود. با این حال، حجم معاملات روزانه بیت‌کوین بیش از ۴۸ درصد کاهش یافته است.

همچنین، سود باز قراردادهای آتی بیت‌کوین نیز با افزایشی ۱.۳۲ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته مواجه شده که نشان‌دهنده افزایش علاقه معامله‌گران است.

از نظر تحلیل تکنیکال، بیت‌کوین در حال حاضر در یک روند صعودی قرار دارد و بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ (EMA) در تایم فریم روزانه حرکت می‌کند.

 

در این شرایط، اگر بیت‌کوین بتواند از محدوده تثبیت خود خارج شده و کندل روزانه‌ای بالاتر از سطح ۶۱,۷۰۰ دلار ثبت کند، احتمالاً قیمت آن به ۶۸ هزار دلار افزایش خواهد یافت.

در مقابل، اگر بیت‌کوین نتواند از این محدوده خارج شود، ممکن است شاهد کاهش قیمت آن به سطح ۵۸ هزار دلار باشیم.

منبع:عصرایران

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا